برند Caviar به‌تارگی از نسخه لوکس گوشی تاشو سه لایه هواوی Mate XT Ultimate با طلای 24 عیار و چرم تمساح رونمایی کرده است.

این نسخه اولین گوشی تاشو سه لایه جهان با مواد پریمیوم از جمله طلا، کربن، تیتانیوم و چرم تنساح است. نسخه لوکس هواوی Mate XT Ultimate با قیمت 12770 دلار، برای علاقه‌مندان به فناوری پیشرفته ارائه می‌شود.

نسخه لوکس هواوی Mate XT Ultimate

هواوی Mate XT Ultimate به عنوان اولین گوشی سه لایه جهان، دارای سه صفحه‌نمایش است و میزان پیش‌فروش آن تاکنون بیش از شش میلیون دستگاه بوده است. نسخه استاندارد Mate XT با روکش‌ چرم مصنوعی در رنگ‌های قرمز و مشکی در دسترس است، اما Caviar این طراحی را با مجموعه انحصاری «Rich Colors» به اوج خود رسانده است.

این مجموعه دارای دو نسخه سفارشی Gold Dragon و Black Dragon است که هر دو از بهترین متریال ساخته شده‌اند و ترکیبی لوکس از میراث چین و فناوری مدرن را ارائه می دهند.

نسخه لوکس هواوی Mate XT Ultimate

مدل Gold Dragon به عنوان پرچم‌داراین مجموعه، با استفاده از فناوری Double Electroplating با طلای 24 عیار تزئین شده است. این طراحی دارای الگوهای پیچیده است که از هنر چین باستانی و تکنیک Longquan با قدمت بیش از 3000 سال الهام گرفته شده است. طراحی تزیینی، فریم دوربین Mate XT را برجسته کرده و گوشی را به یک دستگاه کلکسیونی منحصر‌به‌فرد تبدیل می‌کند.

از طرف دیگر، مدل Black Dragon از افسانه Xuanlong در اساطیر چین الهام گرفته شده است. این گوشی دارای چرم تمساح مشکی‌رنگ شبیه به فلس‌های اژدها و اکسنت‌هایی با روکش طلا است. این طراحی، قدرت و پیچیدگی را القا کرده و آن را برای علاقه‌مندان به طراحی لوکس تبدیل به یک اثر برجسته می‌کند.

قیمت و زمان عرضه نسخه لوکس هواوی Mate XT Ultimate

نسخه لوکس هواوی Mate XT Ultimate در گزینه‌های 256 گیگابایتی، 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی عرضه شده است. قیمت نسخه Black Dragon از 12770 دلار شروع می‌شود. در حالیکه نسخه Gold Dragon دارای قیمت پایه 14500 دلار است.

هر نسخه به تعداد محدود عرضه می‌شود و فقط 88 دستگاه از آن‌ها در دسترس است. در تولید این گوشی به عدد 8 ادای احترام شده که خوش‌شانس‌ترین عدد در فرهنگ چینی است.

گفتنی است Caviar ماه گذشته نیز یک آیفون 16 پرو با روکش طلا را در رنگ انحصاری Desert Titanium معرفی کرد که قیمت آن از 10630 دلار شروع می‌شد.

source

توسط wikiche.com