اخیرا سامسونگ واچ‌فیس‌های جدید One UI 6 را برای گلکسی واچ‌های قدیمی مانند سری 4 تا 6 منتشر کرده است. کاربران مدل‌های قدیمی گلکسی واچ‌ها، از این پس می‌توانند با دانلود واچ‌فیس‌های جدید One UI 6 جان دوباره‌ای به ساعت‌های خود ببخشند.

از آنجایی که عرضه نسخه نهایی One UI 6 Watch به دلیل بروز برخی مشکلات تا ماه‌های اکتبر یا نوامبر ( معر تا آذر 1403) به تعویق افتاده، سامسونگ به منظور جبران این تاخیر، برخی از واچ‌فیس‌های جدید One UI 6  را برای دارندگان که هنوز از نسخه One UI 5 Watch استفاده می‌کنند در دسترس قرار داده است. (نسخه نهایی One UI 6 Watch قرار بود ماه گذشته عرضه شود)

راهنمای خرید تکراتو

چگونه واچ‌فیس‌های جدید One UI 6 را نصب کنیم؟

طبق گزارش sammyfans، سامسونگ بروزرسانی جدیدی برای اپلیکیشن Galaxy Wearable در سیستم‌عامل اندروید منتشر کرده است. کاربران پس از نصب این آپدیت با اعلامیه‌ای تحت عنوان  “واچ‌فیس‌های ویژه” (Featured watch faces)  مواجه می‌شوند که به دانلود واچ‌فیس‌های جدید اشاره دارد.

با کلیک بر روی این اعلامیه سه واچ فیس جدید نام‌های “Spatial Number”، “Simple Digital” و “Ultra Info Board”نمایان می‌شوند که کاربران با کلیک بر روی گزینه‌های دانلود می‌توانند آنها را دانلود و نصب کنند.

عرضه واچ‌فیس‌های جدید برای ساعت‌های قدیمی‌تر نشان‌دهنده آن است که سامسونگ به پایان راه توسعه نرم‌افزار جدید نزدیک شده و کاربران از این پس باید منتظر انتشار بروزرسانی کامل One UI 6  باشند.

بیشتر بخوانید:

source

توسط wikiche.com