گوشی جدید موتورولا ThinkPhone 25 معرفی شد. این یک گوشی تجاری با تراشه دایمنسیتی 7300 و طراحی حرفه‌ای است.

اخیرا گزارش‌هایی درباره اینکه موتورولا روی یک گوشی هوشمند تجاری جدید از سری ThinkPhone کار می‌کند وجود داشت. این گوشی حالا به‌طور رسمی با نام ThinkPhone 25 رونمایی شده است. این دستگاه دارای طراحی متمایز، قابلیت‌های متمرکز بر کارآیی و موارد دیگر است.

موتورولا ThinkPhone 25 ویژگی‌های منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهد که آن را به‌عنوان یک گوشی تجاری متمایز می‌کنند. یکی از این موارد طراحی آن است. این گوشی دارای پنل پشتی بافت‌دار است که شبیه به لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای سری ThinkPad لنوو است. مورد بعدی، تمرکز بر کارآیی است. خریداران همچنین به ThinkShield Security، سه سال گارانتی، هوش مصنوعی Moto، پنج سال پشتیبانی نرم‌افزاری و بدنه نظامی MIL-STD 810H دسترسی دارند.

کاربران موتورولا ThinkPhone 25 به‌لطف Smart Connect می‌توانند این گوشی را با رایانه خود متصل بکنند تا فایل‌ها را به آسانی به اشتراک بگذارند. ThinkPhone 25 حتی می‌تواند به عنوان یک وب‌کم برای رایانه‌ها عمل کند. شما با با کشیدن و رها کردن ساده می‌توانید فایل‌ها، متن‌ها، عکس‌ها، اسناد و موارد دیگر را بین دستگاه‌های خود به اشتراک بگذارید.

مشخصات موتورولا ThinkPhone 25

ThinkPhone 25 از یک صفحه نمایش 6.36 اینچی POLED با نرخ نوسازی 120 هرتز، قابلیت پشتیبانی از HDR10+، حداکثر روشنایی 3000 نیت و وضوح Super HD (26670 x 1220) بهره می‌برد. صفحه نمایش آن با گوریلا گلس 7i محافظت شده، در حالی‌که فریم آن از جنس پلاستیک است. پردازش این گوشی را تراشه دایمنسیتی 7300 مدیاتک در کنار 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بر عهده دارد.

گوشی جدید موتورولا سیستم عامل اندروید 14 را اجرا می‌کند و دارای یک باتری 4310 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع سیمی 68 واتی و شارژ بی‌سیم 15 واتی است. از دیگر قابلیت‌های این گوشی می‌توان به بلوتوث 5.3، اتصال NFC، اسپیکرهای استریو دوگانه با فناوری دالبی اتموس، وای‌فای 6E و استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار اشاره کرد. در پنل پشتی آن یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌عریض 13 مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی وجود دارد. در جلو نیز یک دوربین 32 مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدیویی استفاده شده است.

این گوشی در بریتانیا رونمایی شده و قرار است از ماه نوامبر (آبان ماه) با قیمت 450 پوند (600 دلار آمریکا) عرضه شود.




source

توسط wikiche.com