در سال‌های نه چندان دور، مثلا در دوره گلکسی S5 می‌دیدیم که گوشی‌های پرچمدار به صورت منفرد عرضه می‌شدند و چیزی به اسم خانواده گوشی‌های پرچمدار وجود نداشت. بعدتر این این عدد به ۲ دستگاه افزایش یافت و این روزها ۳ یا حتی اعضای بیشتری در یک خانواده پرچمدار حضور دارند. به نظر می‌رسد که این روند در آینده تغییر خواهد کرد. گزارش غیررسمی به ما می‌گوید که خانواده گلکسی S26 سامسونگ بدون مدل پایه عرضه خواهد شد.

تغییر راهبرد در خانواده گلکسی S26 سامسونگ

براساس این گزارش غیررسمی، ممکن است اتفاق بزرگی در سری گلکسی اس رخ دهد. البته این تغییر در نسل بعدی یعنی سری Galaxy S25 نخواهد بود بلکه نسل جایگزین آن یعنی سری Galaxy S26 احتمالا دستخوش چنین تغییری باشد.

سری گلکسی S25 با مدل پایه، پلاس و اولترا طبق معمول و اوایل زمستان ۱۴۰۳ رونمایی خواهند شد. با این حال زمستان ۱۴۰۴ و گلکسی اس ۲۶ احتمالا فقط با مدل های پلاس و اولترا همراه باشد. این یعنی مدل پایه کنار گذاشته شود.

سامسونگ

سامسونگ

سامسونگ قبلاً کار مشابهی را با سری تبلت‌های پرچمدار خود انجام داده است. امسال فقط گلکسی تب اس 10 پلاس و گلکسی تب اس 10 اولترا عرضه شدند و خبری از مدل پایه نبود. حالا یک شایعه جدید ادعا می‌کند که همین اتفاق ممکن است برای سری گلکسی S26 در سال 2026 بیفتد.

بنابراین، سری گلکسی اس ۲۶ فقط در مدل پلاس و اولترا در دسترس خواهد بود. این یعنی از سال ۲۰۲۶ گوشی پرچمدار جمع و جور سامسونگ دیگر تولید نمی‌شود.

برندهای چینی در حال آماده سازی آماجی از دستگاه‌های کوچکتر با مشخصات پرچمدار در ماه‌های آتی هستند و گلکسی اس 25 ممکن است به سختی از این وضعیت جان سالم به در ببرد. شاید سامسونگ ترجیح می‌دهد تمرکزش را بیشتر روی مدل FE قرار دهد تا بتواند بازار بیشتری را تصاحب کند.

با این حال هنوز تا زمستان ۱۴۰۴ فاصله زیای نداریم و این هم یک گزارش غیررسمی است. باید صبر کرد و دید که چه اتفاقی خواهد افتاد.

نظر شما چیست؟ در صورت حذف شدن مدل پایه سری گلکسی S فکر می‌کنید سامسونگ متضرر خواهد شد؟

source

توسط wikiche.com