یکی دیگر از شبیه سازهای محبوب سوییچ به دنبال فشار نینتندو حذف شده است. همانطور که در X توسط OatmealDome گزارش شده است، شبیه ساز Ryujinx توسط توسعه دهنده اصلی آن بسته شده است. این نرم افزار یک شبیه ساز منبع باز با دقت و عملکرد عالی و یک رابط کاربر پسند است.

پیامی که توسط توسعه‌دهنده riperiperi ارسال شده است، توضیح می‌دهد که توسعه‌دهنده اصلی، gdkchan، توسط نینتندو مورد بررسی قرار گرفت و پس از مدت کوتاهی شبیه‌ساز را حذف کرد و تمام لینک‌های دانلود و مخازن میزبان شبیه‌ساز در GitHub را حذف کرد.

riperiperi نوشت: دیروز، نینتندو با gdkchan تماس گرفت و به توافقی مبنی بر توقف کار روی پروژه و حذف تمام دارایی‌های مرتبطی که تحت کنترل او است، پیشنهاد داد. در حالی که منتظر تایید در مورد اینکه آیا او این توافق را می پذیرد یا خیر، دارایی‌ها حذف شده است، بنابراین فکر می‌کنم می‌توان گفت که نتیجه چیست. به جای اینکه شما را با وحشت و حدس و گمان تنها رها کنم، تصمیم گرفتم این پیام کوتاه را بنویسم تا به آن پایان دهم.

این دومین شبیه ساز محبوب سوئیچ است که نینتندو در سال جاری هدف قرار داده است. در ماه می، پس از اینکه نینتندو یک اخطار DMCA به GitHub صادر کرد، شبیه ساز محبوب سوییچ، Yuzu، حذف شد. این حذف‌ها به دنبال تصمیم نینتندو برای شکایت از Tropic Haze، خالق Yuzu، در ماه فوریه صورت گرفت.

 

source

توسط wikiche.com