شرکت سامسونگ معمولاً هر سال سه مدل از سری پرچمدار گلکسی اس خود را معرفی می‌کند: پایه، پلاس و اولترا. هر یک از این مدل‌ها دارای اندازه‌های نمایشگر متفاوتی هستند که مدل پایه کوچک‌ترین آن‌ها است. اگرچه مدل پایه مانند گلکسی اس ۲۴ به اندازه گلکسی اس ۲۴+ و گلکسی اس ۲۴ اولترا محبوب نیست، اما یکی از معدود گوشی‌های پرچمدار کوچک در بخش اندروید است و مستقیماً با گوشی‌های کوچک اپل مانند آیفون ۱۵ پایه یا آیفون ۱۶ رقابت می‌کند.

به گزارش سرویس اخبار موبایل رسانه فناوری تکنا و طبق گزارش‌های منتشر شده، سامسونگ و اپل دو برند اصلی با مدل‌های گوشی کوچک بوده‌اند. اما گلکسی اس ۲۵ ممکن است آخرین گوشی کوچک از این سری باشد، زیرا فاصله بین گوشی‌های این دو برند زیاد است. بنابراین، برخی معتقدند که سامسونگ ممکن است سری گلکسی اس ۲۶ را تنظیم مجدد کند و مدل پایه گلکسی اس ۲۶ را حذف کند. در همین حال، گوشی آینده Oppo Find X8 قرار است به عنوان یک گوشی پرچمدار کوچک جدید عرضه شود.

آیس یونیورس اظهار می‌کند که سامسونگ در چند سال آینده با مشکلاتی مواجه خواهد شد، در حالی که اپل در این بخش پایگاه ثابتی دارد. او ادعا می‌کند که برندهای چینی نیز در ساخت دستگاه‌های قدرتمند و کوچک بهتر هستند، بنابراین گلکسی اس ۲۵ ممکن است در زمان عرضه نیز قدیمی باشد (تا حدی). شایان ذکر است که این هنوز فقط یک گزارش تأیید نشده است و بیش از یک سال از زمان عرضه سری گلکسی اس ۲۶ فاصله دارد. پیش از این، شایعاتی مبنی بر عدم عرضه گلکسی اس ۲۵+ نیز وجود داشت که نادرست بود. بنابراین این می‌تواند یکی از آن موارد باشد.
برای مشاهده تازه ترین خبرها به صفحه اخبار فناوری رسانه تکنا مراجعه کنید.

source

توسط wikiche.com