اضافه شدن آیکون کنترل دستی اتصال ماهواره‌ای در آیفون 14 و مدل‌های پس از آن جدیدترین ویژگی‌ای است که اپل قصد دارد با نسخه‌ی بتای ios 18.1 در دسترس کاربران قرار دهد.

به‌گزارش phonearena، آیکون مذکور که به بخش مدیریت اتصال ماهواره‌ای کنترل سنتر آیفون 14 و پس از آن اضافه خواهد شد، به دارندگان این مدل‌ها اجازه می‌دهد تا اتصال ماهواره‌ای را به صورتی دستی فعال یا غیر فعال کنند. پیش این قابلیت تنها از طریق قسمت ترکیبی اتصال کنترل سنتر قابل مدیریت بود اما حالا آیکونی برای آن طراحی شده است.

راهنمای خرید تکراتو

اضافه شدن آیکون کنترل دستی اتصال ماهواره‌ای در آیفون 14

اپل در نسخه‌ی قبلی آیکونی برای کنترل وای‌فای و وی‌پی‌ان اضافه کرده بود. اضافه شدن آیکون کنترل دستی اتصال ماهواره‌ای به آیفون‌‌ها نشان از تلاش اپل برای بهبود تجربه‌ی کاربری در بخش کنترل سنتر دارد.

این هفته قرار بود نسخه‌ی جدید ios 18.1 beta 6 منتشر شود اما هنوز به دلایل نامعلومی صورت نگرفته است. احتمال اینکه به‌خاطر مشکل نرم‌افزاری یا آماده‌سازی نسخه‌ی نهایی (Release Candidate) این موضوع به تاخیر افتاده باشد زیاد است.

اضافه شدن آیکون کنترل دستی اتصال ماهواره‌ای در آیفون 14

از آنجایی که برخی از دستگاه‌های با دریافت بروزرسانی‌ها دچار مشکلاتی مانند قفل شدن یا از کار افتادن شده‌اند، اپل برای انتشار این نسخه کمی تعلل کرده تا تست‌های بیشتری برای اطمینان از پایداری سیستم انجام دهد.

انتظار می‌رود نسخه‌ی نهایی ios 18.1 در وسط‌هایی ماه اکتبر در دسترس قرار بگیرد و علاوه بر اضافه شدن آیکون کنترل دستی اتصال ماهواره‌ای، ویژگی‌های دیگری نیز با خود به همراه داشته باشد که هنوز معرفی نشده‌اند.

بیشتر بخوانید:

source

توسط wikiche.com