شرکت کاسیو جدیدترین مدل از سری G-STEEL خود را با نام G SHOCK G-STEEL GM2110D معرفی کرده است. کاسیو که به خاطر ساخت ساعت‌های بادوام و مقاوم در برابر ضربه شناخته می‌شود، در ساعت جدید خود عملکرد و استایل را ترکیب کرده و ساعتی بادوام با طراحی مدرن‌تر ارائه کرده است.

مشخصات ساعت کاسیو G SHOCK G-STEEL GM2110D

این ساعت به دلیل استفاده از فولاد ضدزنگ متمایز می‌شود و همچنین ظاهر جدیدی به سری G-STEEL آورده است. در حالی‌که مدل‌های قبلی روی مواد رزین تمرکز داشتند، این ساعت دارای بند فلزی و حاشیه فولادی ضدزنگ است که هم استحکام و هم ظاهر خوب را برای آن به ارمغان آورده‌اند.

GM2110D بر پایه سری محبوب GM2100 ساخته شده است اما یک حاشیه از جنس فولاد ضدزنگ اضافه کرده که بدنه رزین را می‌پوشاند. این ترکیب متریال، دوام سری G SHOCK را حفظ می‌کند و در عین‌حال ظاهر مدرن‌تری به ساعت می‌بخشد. حاشیه هشت ضلعی که با دقت ساخته شده است، دارای ترکیبی از پرداخت‌ها است: یک پرداخت خط باریک دایره‌ای در بالا و یک پرداخت آینه‌ای در نقاط اتصال. این پرداخت‌ها به ساعت ظاهری تروتمیزتر می‌بخشند که برای هر دو شرابط رسمی و غیررسمی مناسب است.

ساعت کاسیو GM2110D همچنین دارای یک بند از جنس فولاد ضدزنگ است که جایگزین بندهای رزین در مدل‌های قبلی شده است. این بند حس مدرن‌تری به ساعت می‌بخشد. در حالی‌که طراحی کلی آن ساده است و آن را برای شرابط مختلف مناسب می‌کند. کاسیو البته تنها به ساخت ساعت‌های دیجیتال و عقربه‌ای معمولی نمی‌پردازد. ساعت هوشمند جی شاک کاسیو یکی از محصولات جذاب و پرطرفدار این شرکت است.

بدنه GM2110D نیز یکی دیگر از مشخصه‌های کلیدی آن است که با روکش‌های فلزی و رنگی پوشش داده شده تا ظاهری براق و انعکاسی به آن بدهند. این ساعت در رنگ‌های مختلفی، از نارنجی روشن و سبز لیمویی گرفته تا رنگ‌هایی مانند نقره‌ای و سرمه‌ای ارائه می‌شود. از طرفی، حلقه فرورفته متالیک به ساعت عمق می‌بخشد و ظاهری منحصربه‌فرد و جذاب به آن می‌دهد.

ساعت کاسیو G SHOCK G-STEEL GM2110D به رغم طراحی مدرن، همه قابلیت‌های بادوام G-SHOCK را حفظ کرده است. از جمله:

  • مقاومت در برابر ضربه
  • مقاومت در برابر آب تا عمق 200 متر
  • قابلیت تغییر دست
  • پوشش زمان جهانی 38 شهر
  • کرونومتر 1/100 ثانیه‌ای
  • تایمر شمارش معکوس
  • 5 آلارم روزانه
  • چراغ LED دوگانه (Super Illuminator)

این ویژگی‌ها باعث‌ می‌شود تا GM2110D یک انتخاب جذاب برای استفاده در فضای باز و پوشیدن در روز باشد. کاسیو به تازگی ساعت جی شاک کاسیو G-STEEL GBM-2100 را در چهار رنگ عرضه کرد.

قیمت و زمان عرضه

مدل‌های GM2110D-2A، GM2110D-2B، GM2110D-3A، GM2110D-4A و GM2110D-7A اکنون با قیمت 300 دلار در دسترس هستند. آن‌ها را می توان در جواهرفروشی‌ها، فروشگاه‌های بزرگ، وب‌سایت gshock.com و سایت‌های فروش دیگر پیدا کرد.




source

توسط wikiche.com