واتس اپ به‌تازگی اعلام کرده که درحال ارائه یک ویژگی جدید است که به کاربران اجازه می‌دهد افراد دیگر را در Status خود تگ کنند که عملکرد مشابه با استوری اینستاگرام دارد. هدف از افزودن این ویژگی آسان‌تر کردن ارتباط کاربران با دوستان و خانواده در این اپلیکیشن پیامرسان است.

تگ کردن کاربران در Status واتس اپ

ویژگی جدید به کاربران امکان می‌دهد تا پنج حساب دیگر واتس‌اپ را در Status خود تگ کنند. هنگامی‌که این کاربران تگ شوند، یک اعلان خصوصی دریافت می‌کنند و امکان اشتراک‌گذاری مجدد Status در حساب خود را دارند. واتس‌اپ می‌گوید کنترل‌های حریم خصوصی را تعبیه کرده است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون نمایش صریح نامشان در Status، شخصی را تگ کنند.

واتس‌اپ علاوه‌بر ویژگی تگ کردن، قابلیت لایک را نیز برای Status معرفی کرده است. مشابه استوری های اینستاگرام، کاربران اکنون می‌توانند با یک ضربه به پست‌های Status دوستان خود واکنش نشان دهند و راهی سریع برای تأیید محتوا بدون ارسال پیام کامل ارائه دهند.

شرکت متا در یک پست وبلاگی بیان می‌کند: «Status واتس اپ بهترین راه برای حفظ ارتباط با دوستان و خانواده است و اکنون ما درحال بهبود آن هستیم. با لایک‌ها، تگ کردن خصوصی و امکان اشتراک‌گذاری مجدد Status که در آن تگ شده‌اید، دسترسی به افرادی که بیشترین اهمیت را دارند، آسان‌تر می‌کنیم.»

تگ کردن کاربران در Status واتس اپ

تگ کردن کاربران در Status واتس اپ

آپدیت جدید Status پس از افکت‌های تماس ویدیویی جدید، ازجمله فیلترها و پس‌زمینه‌های سفارشی که در اوایل این هفته توسط واتس‌اپ معرفی شد، ارائه می‌شوند.

این افکت‌ها به کاربران اجازه می‌دهد 10 فیلتر مختلف را اعمال کنند و از بین 10 گزینه پس‌زمینه در طول تماس‌های ویدیویی، یکی را انتخاب کنند. هم ویژگی تگ کردن Status و هم افکت‌های تماس ویدیویی در هفته‌های آینده برای همه کاربران واتس‌اپ در سراسر جهان منتشر می‌شود.

نظر شما درباره ویژگی‌های جدید Status واتس اپ چیست؟

source

توسط wikiche.com