دقایق ابتدایی امروز خبری با عنوان کاهش سقف سوختگیری با کارت سوخت منتشر و مشخص شد که دولت برنامه‌هایی برای کاهش مصرف سوخت در کشور دارد. حال این خبر رسماً تکذیب شده است.

2 ساعت پیش خبر کاهش سقف سوختگیری با کارت سوخت را در تکراتو منتشر کردیم. باوجود اینکه مشاهدات از کاهش سقف سوختگیری و همچنین کاهش سقف سهمیه کارت سوخت‌های جایگاه‌ها می‌گفتند، دقایقی قبل مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران رسماً این خبر را تکذیب کرد.

راهنمای خرید تکراتو

در خبر قبلی گفتیم که سقف برداشت 60 لیتر در روز بود که با تصمیمات جدید به 50 درصد کاهش یافته است. همچنین سهمیه کارت سوخت جایگاه‌های سوخت نیز از 8000 لیتر روزانه به 7000 لیتر کاهش یافته است. جزئیات تکذیبیه این خبر را در ادامه مطلب بخوانید.

تکذیب کاهش سقف سوختگیری با کارت سوخت

محمدصادق عظیمی‌فر، مدیرعالمل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران، ضمن اشاره به سقف برداشت از کارت سوخت ۲ بار در شبانه‌روز گفت: «مجموعاً ۱۰۰ لیتر در شبانه روز خوردروهای شخصی می‌توانند برداشت کنند و تغییری ایجاد نشده. تا حد امکان هموطنان سعی کنند از کارت شخصی خود استفاده کنند».

تکذیب کاهش سقف سوختگیری با کارت سوخت

وی افزود:

«ما به همه جایگاه‌ها براساس تعداد جایگاه و میزان فروش بنزین کارت سوخت اضطراری تحویل داده‌ایم و صاحبین جایگاه موظف‌اند اگر شهروندی کارت سوخت شخصی به همراه نداشت به او کارت اضطراری بدهند».

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تناقض در خبر مربوط به کارت‌های سوخت چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

source

توسط wikiche.com