لاوا گوشی خوش‌قیمت Agni 3 را عرضه کرد. اصلی‌ترین ویژگی گوشی جدید لاوا، نمایشگر ثانویه ۱٫۷۴ اینچی اولد آن در پنل پشتی است. کاربران می‌توانند از این نمایشگر برای مشاهده‌ی اعلان‌ها و مدیریت تماس‌های دریافتی استفاده کنند.

از نمایشگر پشتی گوشی Agni 3 می‌توان برای کنترل دوربین جهت گرفتن تصاویر سلفی با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی‌ و پخش رسانه استفاده کرد. این نمایشگر امکان استفاده از اپلیکیشن‌های آب‌وهوا، تایمر و قدم‌شمار را نیز فراهم می‌کند.

پنل پشتی جدیدترین گوشی لاوا دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر ۱/۱٫۵۵ اینچی سونی و سیستم لرزشگیر OIS، دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال سه‌برابری و دوربین فوق‌‌عریض ۸ مگاپیکسلی است.

گوشی Agni 3 از نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی اولد (از نوع AMOLED) با لبه‌ی خمیده بهره می‌برد. نمایشگر گوشی مورد بحث، وضوح 1.5K، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱٬۲۰۰ نیت دارد. دوربین سلفی این گوشی ۱۶ مگاپیکسل است و از پانچ هول بهره می‌برد.

لاوا در گوشی جدید خود از بلندگوهای استریو Dolby Atmos Dual استفاده کرده است. یکی دیگر از ویژگی‌های گوشی Agni 3 دکمه‌ی سفارشی اکشن است که می‌توان با یک‌بار و دوبار فشار دادن و همچنین نگه‌داشتن طولانی آن به قابلیت‌های مختلفی دسترسی پیدا کرد؛ ازجمله‌ عکس گرفتن و راه‌اندازی اپلیکیشن‌ها. دکمه‌ی سفارشی اکشن در گوشی Agni 3، جابه‌جایی سریع بین سه پروفایل بی‌صدا، بی‌صدا با لرزش و حالت زنگ را آسان می‌کند.

انرژی جدیدترین گوشی لاوا را باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ واتی، تأمین می‌کند. این گوشی، اندروید ۱۴ را اجرا می‌کند و شرکت لاوا اعلام کرده است که ۳ نسخه‌ی به‌روزرسانی سیستم‌عامل اندروید و ۴ سال وصله‌ی امنیتی را نیز در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد.

گوشی Agni 3 از پردازنده‌ی Dimensity 7300X استفاده می‌کند و به ۸ گیگابایت رم با ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز شده است. گوشی مورد بحث در رنگ‌های بنفش و سفید عرضه خواهد شد. قیمت گوشی جدید لاوا با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ۲۰٬۹۹۹ روپیه (۲۵۰ دلار) است و نسخه‌ی رم ۸ گیگابایتی با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به قیمت ۲۴٬۹۹۹ روپیه (۳۰۰ دلار) به‌‌فروش می‌رسد.

source

توسط wikiche.com