در این مطلب به بررسی بهترین لپ‌تاپ‌های MSI در بازار خواهیم پرداخت. این لپ‌تاپ‌ها، علاوه بر سخت‌افزار قوی، دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی همچون طراحی زیبا، سیستم‌های خنک‌کننده کارآمد و نمایشگرهای با کیفیت بالا هستند.

لپ‌تاپ‌های MSI، با تمرکز بر ارائه‌ی عملکرد بالا و طراحی خاص، به خصوص در حوزه‌ی گیمینگ و کارهای حرفه‌ای شناخته می‌شوند. این شرکت تایوانی با بهره‌گیری از سخت‌افزار قدرتمند و فناوری‌های روز، توانسته جایگاه ویژه‌ای در میان علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی و کاربران حرفه‌ای به‌دست آورد. اگر به دنبال لپ‌تاپ برای گیمینگ، طراحی گرافیک، یا حتی استفاده‌های روزمره هستید، این مقاله پلازا می‌تواند شما را برای انتخاب بهترین مدل از سری محصولات MSI، راهنمایی کند.

فهرست مطالب:

بهترین لپ‌تاپ‌های MSI

در این قسمت از مقاله به معرفی و بررسی اجمالی مشخصات لپ تاپ های MSI می‌پردازیم؛ پس اگر به دنبال بهترین لپ تاپ های گیمینگ MSI هستید و یا درباره کیفیت لپ تاپ MSI کنجکاوید، از این مقاله حتما در انتخاب لپ تاپ خود بهره ببرید.

۱. لپ‌تاپ ام اس‌ آی Raider GE78 HX 14VIG

بهترین لپ تاپ MSI

MSI Raider GE78 HX 14VIG
پردازنده اینتل Core i9-14900HX
پردازنده گرافیکی RTX 4090
نمایشگر ۱۷ اینچی IPS با رزولوشن ۲۵۶۰x۱۶۰۰ و رفرش‌ریت ۲۴۰ هرتز
رم و حافظه ۶۴ گیگابایت رم | ۲ ترابایت حافظه
قیمت حدود ۲۳۰ میلیون تومان
  • نقاط قوت: کیبورد باکیفیت، عملکرد عالی در گیمینگ، نمایشگر با دقت رنگ بالا، درگاه‌های زیاد
  • نقاط ضعف: سر و صدای بالای فن‌ها، قیمت زیاد

لپ‌تاپ Raider GE78 HX 14VIG، قدرتمندترین لپ‌تاپ ام اس آی و یکی از بهترین گزینه‌هایی است که برای خرید در بازار موجود است. این محصول از یک نمایشگر ۱۷ اینچی IPS بهره‌مند است که رفرش‌ریت ۲۴۰ هرتز را در اختیار شما قرار می‌دهد. از سمت دیگر، ام‌اس‌آی آن را با پردازنده قدرتمند و ۲۴ هسته‌ای Core i9-14900HX همراه کرده است که فرکانس بیشینه آن به ۵.۸ گیگاهرتز می‌رسد. در کنار این پردازنده، شما به گرافیک پرچم‌دار RTX 4090 با توان ۱۷۵ وات دسترسی دارید و می‌توانید تمامی عناوین روز را با بالاترین کیفیت و فریم‌ریت تجربه کنید.

همچنین بخوانید :

۲. لپ‌تاپ ام اس‌ آی Stealth 15 A13VE

بهترین لپ تاپ MSI

MSI Stealth 15 A13VE
پردازنده اینتل Core i7-13620H
پردازنده گرافیکی RTX 4050
نمایشگر ۱۵.۶ اینچی IPS با رزولوشن ۱۹۲۰x۱۰۸۰ و رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتز
رم و حافظه ۱۶ گیگابایت رم | ۱ ترابایت حافظه
قیمت حدود ۷۰ میلیون تومان
  • نقاط قوت: عملکرد خوب، نمایشگر ۱۴۴ هرتز، بلندگوهای باکیفیت، درگاه‌های کافی
  • نقاط ضعف:

یکی دیگر از لپ‌تاپ‌های گیمینگ ام‌اس‌آی که با قیمت به مراتب کمتر در دسترس قرار دارد، Stealth 15 A13VE است که در سال ۲۰۲۴ عرضه شده است. این محصول یک لپ‌تاپ‌گیمینگ میان‌رده به حساب می‌آید که با توجه به بهره‌مندی از Core i7-13620H و RTX 4050، می‌تواند بسیاری از عناوین از جمله Returnal یا Overwatch 2 را با تنظیمات گرافیکی بالا و با حدود ۶۰ فریم برای شما اجرا کند. ام‌اس‌آی همچنین در این محصول از بلندگوهای باکیفیتی استفاده کرده است که می‌توانند تجربه لذت‌بخشی از اجرای بازی‌ها در اختیار شما قرار دهند. رم ۱۶ گیگابایت و حافظه ۱ ترابایتی در کنار نمایشگر ۱۴۴ هرتز هم از دیگر ویژگی‌های لپ‌تاپ Stealth 15 A13VE به حساب می‌آیند.

۳. لپ‌تاپ ام اس آی Cyborg 15 A12UCX

بهترین لپ تاپ MSI

MSI Cyborg 15 A12UDX
پردازنده اینتل Core i7-12650H
پردازنده گرافیکی RTX 3050
نمایشگر ۱۵.۶ اینچی IPS با رزولوشن ۱۹۲۰x۱۰۸۰ و رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتز
رم و حافظه ۱۶ گیگابایت رم | ۱ ترابایت حافظه
قیمت حدود ۶۰ میلیون تومان
  • نقاط قوت: کیفیت ساخت مناسب، نمایشگر با رفرش‌ریت بالا
  • نقاط ضعف: ارزش خرید کمتر از رقبا

گزینه بعدی در این فهرست، لپ‌تاپ MSI Cyborg 15 A12UDX است که با قیمت کمتر از دو مدل بالا، در دسترس قرار دارد. این لپ‌تاپ با وجود اینکه به عنوان یک مدل گیمینگ روانه بازار شده، از آنجایی که از گرافیک RTX 3050 بهره می‌برد، نمی‌تواند انتخاب مناسبی برای گیمرها باشد؛ چراکه در این بازه قیمتی، لپ‌تاپ‌های قدرتمندتری هم برای گیمینگ وجود دارند. اما در صورتی که اولویت اول شما گیمینگ نیست، این محصول می‌تواند با عملکرد مناسبی که با پردازنده اینتل Core i7-12650H در اختیار شما قرار می‌دهد، انتخاب خوبی باشد. از سمت دیگر، باید به این نکته هم اشاره کنیم که مشخصات این لپ‌تاپ برای اجرای اکثر بازی‌ها با تنظیمات گرافیکی پایین یا متوسط در رزولوشن 1080p کافی است.

همچنین بخوانید :

۴. لپ تاپ MSI GS65 Stealth

لپ تاپ های msi

MSI GS65 Stealth
پردازنده اینتل Core i7
پردازنده گرافیکی RTX 2080
نمایشگر ۱۵.۶ اینچی IPS با رزولوشن ۱۹۲۰x۱۰۸۰ و رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتز
رم و حافظه ۱۶ گیگابایت رم | ۵۱۲ گیگابایت حافظه
قیمت
  • نقاط قوت: باریک، سبک، زیبا، قدرتمند
  • نقاط ضعف: قیمت بالا

وقتی صحبت از بهترین لپ تاپ های گیمینگ ام اس ای باشد، لپ تاپ های MSI سری G را نمی‌توان از قلم انداخت. لپ تاپ MSI GS65 Stealth اگر بهترین لپ تاپ گیمینگ MSI نباشد، بدون شک یکی از بهترین لپ تاپ های ام اس ای است. تصور معمول بسیاری از مردم از لپ تاپ‌های گیمینگ لپ تاپی بزرگ، ضخیم و سنگین است. با این که لپ تاپ‌های گیمینگ اینچنینی وجود دارند، اما یکی از بهترین لپ تاپ های MSI لپ تاپ MSI GS65 Stealth، دقیقا برعکس این توصیف است. ضخامت این لپ تاپ تنها برابر با ۲.۹۴ سانتی متر و وزن آن برابر با ۱.۹ کیلوگرم است، اما ظاهری زیبا داشته و با وجود Nvidia RTX 2080، تجربه فوق‌العاده‌ای از بازی را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

۵. لپ تاپ MSI GT75 Titan

بهترین لپ تاپ های msi

MSI GS65 Stealth
پردازنده اینتل Core i7-i9
پردازنده گرافیکی RTX 2080
نمایشگر ۱۷.۳ اینچی IPS با رزولوشن ۱۹۲۰x۱۰۸۰ و رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتز
رم و حافظه ۱۶ گیگابایت رم | ۱ ترابایت حافظه
قیمت
  • نقاط قوت: قدرتمند، کیبورد عالی
  • نقاط ضعف: قیمت بالا، اندازه بزرگ، باتری ضعیف

این لپ تاپ دارای وزنی برابر با ۴.۵۶ کیلوگرم و باتری‌ای برابر با ۹۰ وات‌ساعت است. با اینکه لپ تاپ‌های گیمینگ زیادی وجود دارند که از پس انجام بسیاری از بازی‌ها برمی‌آیند، بازی‌هایی نیز وجود دارند که برای انجام آنها به لپ تاپی حرفه‌ای و قدرتمند نیاز است. یکی از بهترین لپ تاپ های MSI مدل MSI GT75 Titan است که با ارائه Nvidia RTX و حداکثر ۳۲ گیگابایت رم می‌تواند بدون نیاز به نگرانی به راحتی بازی‌های مورد علاقه شما را به اجرا درآورده و حتی می‌توانید از برنامه‌های ویرایش حرفه‌ای ویدیو نیز استفاده کنید.

سخن پایانی

در این مقاله با برخی از بهترین لپ تاپ های MSI آشنا شدید و قیمت لپ تاپ‌های این برند را در بازار ایران دیدید. به نظر شما چه مسائلی در خرید لپ تاپ گیمینگ یا مخصوص بازی مهم است؟ شما کدام یک از لپ تاپ های MSI را به دیگران پیشنهاد می‌دهید؟ نظرات خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

منتخب کاربران

source

توسط wikiche.com