دیوار با هدف بهبود تجربهٔ کاربران و کاهش مشکلات مربوط به پرداخت و بازگشت وجه، تغییرات مهمی را در سیستم پرداخت خود ایجاد کرده است. با معرفی «کیف پول دیوار» در تمامی پنل‌ها، پرداخت‌ها ساده‌تر و مطمئن‌تر از گذشته شده‌اند. اگر تا پیش از این با خرید بسته‌ها و مدیریت آن‌ها سر و کار داشتید، حالا با کیف پول دیوار، همه چیز بیشتر قابل کنترل است.

دیوار با معرفی این «کیف پول» در تمامی پنل‌های کسب‌وکاری، تجربهٔ پرداخت کاربران را بهتر از گذشته کرده است؛ اکنون پرداخت‌ها ساده‌تر و مطمئن‌تر شده‌اند و مشکلات کاربران کمتر شده است.

معرفی کیف پول در همه پنل‌ها

در حال حاضر کاربران در تمامی پنل‌های کسب‌وکاری می‌توانند با شارژ کیف پول خود از خدمات دیوار استفاده کنند. با این تغییر، فرآیند خرید بسته‌ها متوقف شده و کاربران با استفاده از کیف پول دیوار می‌توانند ثبت آگهی‌، اعمال نردبان‌ و پله و دیگر خدمات را به سادگی انجام دهند.

برای شارژ کیف پول و استفاده از آن کافی‌ است در اپلیکیشن دیوار به بخش «دیوار من» بروید و در تب «دیوار حرفه‌ای» پس از انتخاب کسب‌وکار خود به کیف‌ پول و پرداخت بروید. برای اضافه کردن وجه به کیف پول می‌توانید گزینه افزایش موجودی را انتخاب کنید.

source

توسط wikiche.com