مایکروسافت چندین ویژگی جدید برای کاربران سرویس رایگان Teams for Personal، که قبلاً به عنوان Microsoft Teams (رایگان) شناخته می‌شد، معرفی کرد.

مایکروسافت در یک پست وبلاگی این هفته اعلام کرد که در حال عرضه ظاهر جدیدی برای نسخه‌ های دسکتاپ و وب Teams for Personal است. این شامل استفاده از آواتارهای بزرگ‌ تر می‌شود که قرار است برای کاربران جذاب‌ تر نیز باشند. این بروزرسانی جدید برای برنامه‌ ها همچنین شامل برخی واکنش‌ های بهبود یافته است.

 

تغییرات جدید در Teams for Personal

 

مایکروسافت می‌گوید ظاهر جدید Teams for Personal همچنین دارای رنگ‌ ها و مواد به‌ روز شده برای نسخه‌ های وب و دسکتاپ است و این برنامه‌ ها شامل افزایش فاصله بین عناصر هستند. این شرکت می‌گوید که این کار قرار است برای افرادی که از این برنامه استفاده می‌کنند، «محیط ساده‌ تر و جذاب‌ تر» ارائه دهد».

تنها ویژگی اضافی دیگر این ماه برای کاربران Teams for Personal، نسخه دسکتاپ Community Owner Badges است. این ویژگی قبلاً فقط برای افرادی که از نسخه‌ های موبایل این سرویس استفاده می‌کردند، در دسترس بود.

مایکروسافت می‌گوید: «این نشان‌ ها در پست‌ ها و پاسخ‌ های صاحبان جامعه ظاهر می‌شوند و شناسایی آنها در تمام سطوح جامعه را آسان می‌کنند. با کلیک روی نشان، می‌توانید فهرست کامل اعضای جامعه را مشاهده کنید.»

همانطور که خلاصه می‌شود، مایکروسافت در ماه اوت ویژگی‌های جدیدی را برای کاربران Teams for Personal اضافه کرد. آنها اکنون می‌توانند گفتگوهای جامعه را پین و از پین کردن خارج کنند. تب فایل‌ها نیز اضافه شد تا کاربران بتوانند تمام فایل‌ هایی که در آن جامعه به اشتراک گذاشته شده‌اند را مشاهده کنند.

همچنین در ماه اوت، مایکروسافت راهی برای کاربر Teams for Personal اضافه کرد تا به کاربر دیگری در یک جلسه کنترل رایانه خود را برای همکاری بهتر بین افراد مورد اعتماد بدهد. کاربران ویندوز گزینه‌ های جدیدی برای تغییر صدای اطلاع‌ رسانی خود دارند و همچنین می‌توانند صفحه LinkedIn خود را به پروفایل Teams for Personal خود اضافه کنند.

source

توسط wikiche.com