گفته می‌شود سامسونگ در اوایل سال آینده میلادی از گوشی‌های پرچمدار سری Galaxy S25 خود رونمایی خواهد کرد. این دستگاه‌ها سخت‌افزار پیشرفته به‌روزشده به‌همراه آخرین نسخه اندروید را دراختیار دارند. به‌تازگی، توییت جدیدی از یک افشاگر شناخته‌شده، اولین نگاه ما به گلکسی S25 Ultra با رابط کاربری One UI 7 را نشان می‌دهد.

گلکسی S25 Ultra با One UI 7

Ice Universe اخیراً تصویری را به‌اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد گوشی پرچمدار غول فناوری کره‌ای پوسته سفارشی مبتنی‌بر اندروید 15 را اجرا می‌کند. با نگاهی به تصویر، نمای کاملی از کنترل سنتر جدید گلکسی اس 25 اولترا را دریافت می‌کنیم. به‌خاطر داشته باشید که این هنوز فقط یک رندر است و شباهت 100 درصدی با دستگاه نهایی ندارد.

گلکسی S25 Ultra با One UI 7

گلکسی S25 Ultra با One UI 7

همین هفته گذشته، گزارش دادیم که ColorOS 15 و OxygenOS 15 دارای رابط کاربری الهام‌گرفته از iOS اپل هستند. این قضیه در مورد رابط کاربری سامسونگ نیز بسیار مشهود است و One UI 7 از کنترل سنتر تاحدودی مشابه آیفون‌ها بهره می‌برد. این نسخه دارای یک پنل اعلان تقسیم‌شده با گوشه‌های گرد و شفاف است. همچنین اندازه‌های یکنواختی برای ویجت‌های کنترل وجود دارد.

این بازطراحی‌ها فقط به کنترل سنتر محدود نمی‌شوند، زیرا سایر موارد افشاشده تغییراتی را در کشوی برنامه One UI 7، صفحه اصلی و برنامه‌های تنظیمات به‌نمایش گذاشته‌اند. انتظار می‌رود حتی آیکون و نشانگر باتری به‌همراه برنامه دوربین با کنترل‌های آن نیز به‌روز شود.

به‌نظر می‌رسد سامسونگ می‌خواهد رابط کاربری One UI را مدرن کرده و پوسته اختصاصی اندروید خود را وارد عصر جدیدی کند. در SDC24، سامسونگ بیان داشت که اصول طراحی One UI 7 شامل «سادگی هدفمند» و «وابستگی عاطفی» است.

این شرکت قصد دارد به یکپارچگی بصری و سادگی در سراسر این نسخه دست یابد، عناصر رابط کاربری جدید ایجاد کند و انیمیشن‌ها و جلوه‌های شفاف ارائه کند که پاسخ احساسی مثبتی ایجاد کند.

سامسونگ به اصلاح One UI 7 ادامه خواهد داد تا زمانی که تا حد ممکن به این چشم‌انداز نزدیک شود. بااین‌حال، اینکه آیا طراحی پنل سریعی که در بالا می‌بینیم نهایی است یا خیر، هنوز مشخص نیست.

نظر شما درباره گلکسی اس 25 اولترا با One UI 7 چیست؟

source

توسط wikiche.com