مایکروسافت آپدیت‌ های ماهیانه امنیتی را برای نسخه‌ های مختلف ویندوز ۱۱ منتشر کرده است. این نسخه‌ ها شامل ۲۴H2، ۲۳H2، ۲۲H2 و ۲۱H2 می‌شوند.

برای هر نسخه از ویندوز ۱۱ یک کد بروزرسانی اختصاص داده شده است. کد بروزرسانی برای نسخه ۲۴H2، KB5044284، برای نسخه‌ های ۲۳H2 و ۲۲H2، KB5044285 و برای نسخه ۲۱H2، KB5044280 می‌باشد. بعد از نصب بروزرسانی، شماره نسخه سیستم‌ عامل شما به ترتیب به ۲۶۱۰۰.۲۰۳۳، ۲۲۶۳۱.۴۳۱۷، ۲۲۶۲۱.۴۳۱۷ و ۲۲۰۰۰.۳۲۶۰ تغییر خواهد کرد.

 

آپدیت امنیتی جدید برای همه نسخه‌ های ویندوز ۱۱ منتشر شد

 

در این بروزرسانی چه چیزهای جدیدی وجود دارد؟

۲۴H2

 

مهم‌ترین تغییرات:

این بروزرسانی مشکلات امنیتی سیستم‌ عامل ویندوز ۱۱ را برطرف می‌کند.

 

پیشرفت‌ ها:

این بروزرسانی امنیتی شامل پیشرفت‌ هایی می‌شود که بخشی از بروزرسانی KB5043178 (منتشر شده در ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۴) بود. در زیر خلاصه‌ای از مهم‌ترین مشکلاتی که این بروزرسانی با نصب KB برطرف می‌کند، آورده شده است. همچنین اگر ویژگی‌ های جدیدی وجود داشته باشد، آنها را نیز فهرست می‌کند. متن سیاه و درشت داخل براکت‌ ها، نشان‌ دهنده مورد یا ناحیه‌ای از تغییر است که در حال مستند سازی آن هستیم.

  1. [سرویس دروازه دسکتاپ از راه دور] رفع مشکل: زمانی که یک سرویس از تماس‌ های رویه از راه دور (RPC) روی HTTP استفاده می‌کند، سرویس از پاسخ‌ دهی باز می‌ماند. به همین دلیل، سرویس‌ گیرندگانی که از این سرویس استفاده می‌کنند، قطع اتصال می‌شوند.

اگر بروزرسانی‌ های قبلی را نصب کرده‌اید، فقط بروزرسانی‌ های جدید موجود در این بسته دانلود و روی دستگاه شما نصب خواهند شد.

بروزرسانی چین سرویس‌ دهی ویندوز ۱۱ (KB 5046306) – ۲۶۱۰۰.۲۰۳۲

این بروزرسانی، بهبود هایی را در چین سرویس‌ دهی که مؤلفه نصب بروزرسانی‌ های ویندوز است، ایجاد می‌کند. بروزرسانی‌ های چین سرویس‌ دهی (SSU) تضمین می‌کنند که یک چین سرویس‌ دهی مستحکم و قابل اعتمادی داشته باشید تا دستگاه‌ های شما بتوانند بروزرسانی‌ های مایکروسافت را دریافت و نصب کنند.

مشکلات شناخته‌ شده در این بروزرسانی

این مورد برای همه کاربران صدق می‌کند.

  1. مایکروسافت از مشکلی مطلع است که در آن بازیکنان روی دستگاه‌ های مبتنی بر Arm قادر به دانلود و اجرای بازی Roblox از طریق فروشگاه مایکروسافت در ویندوز نیستند.
  2. بازیکنان روی دستگاه‌ های مبتنی بر Arm می‌توانند با دانلود مستقیم بازی از وب‌ سایت  Roblox را بازی کنند.

 

۲۳H2 و ۲۲H2

مهم‌ترین تغییرات:

این بروزرسانی مشکلات امنیتی سیستم‌ عامل ویندوز ۱۱ را برطرف می‌کند.

 

ویندوز ۱۱، نسخه ۲۳H2

مهم: برای بروزرسانی به ویندوز ۱۱، نسخه ۲۳H2 از EKB KB5027397 استفاده کنید.

 

این بروزرسانی امنیتی شامل بهبود های کیفیتی است. تغییرات کلیدی شامل موارد زیر است:

  1. این نسخه شامل تمام بهبود های موجود در ویندوز ۱۱، نسخه ۲۲H2 می‌شود.

هیچ مشکل اضافی برای این نسخه مستند سازی نشده است.

source

توسط wikiche.com