ظاهرا اپل قصد دارد از پنل‌های microLED در عینک‌ واقعیت افزوده و ساعت هوشمند اپل واچ اولترا در سال 2026 استفاده کند.

اپل قصد داشت امسال از نمایشگرهای microLED در ساعت اپل واچ اولترا 3 خود استفاده کند که متاسفانه این اتفاق نیفتاد. با این‌حال، ظاهرا این شرکت هنوز به فکر استفاده از این فناوری است. به گفته یک افشاگر در ایکس، اپل همچنان روی microLED سرمایه‌گذاری زیادی کرده است و قصد دارد از آن در اپل واچ اولترا که در سال 2026 عرضه می‌شود استفاده کند (یک سال زودتر از زمان شایعه شده). اما این همه ماجرا نیست.

اپل از پنل‌های microLED در عینک‌ واقعیت افزوده خود نیز استفاده خواهد کرد که این عینک قرار است در سال 2026 تولید انبوه شود. بنابراین اگر این اتفاق بیفتد، سال 2026 برای اپل یک سال microLED خواهد بود.

در صورت صحت اطلاعات امروز، مشخص نیست که ال‌جی چه انتخابی خواهد داشت و آیا همچنان به‌دنبال دریافت غرامت از اپل به‌خاطر لغو پروژه قبلی خود خواهد بود یا اینکه تلاش خواهد کرد یک بار دیگر با اپل قرارداد ببندد. شرکت ال‌جی یکی از مهم‌ترین تامین‌کنندگان صفحه‌های نمایشگر برای محصولات الکترونیکی است. ال‌جی همچنین یکی از تامین‌کنندگان اصلی نمایشگرهای آیفون 16 محسوب می‌شود. این شرکت در سال‌های اخیر تلاش کرده تا سهم خود از بازار را بیشتر کند، بنابراین بعید است که این شرکت بخواهد به صورت مستقیم وارد درگیری حقوقی با اپل شود.

در شایعات مرتبط دیگر با شرکت اپل، به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد آیفون SE جدید را در سال 2025 به عنوان یک گوشی اقتصادی بدون دکمه هوم معرفی کند.

چهارمین آیفون SE اپل بر پایه آیفون 14 ساخته خواهد شد. این گوشی احتمالا به یکی از تراشه‌های اخیر اپل مجهز خواهد شد که می‌تواند به معنای پشتیبانی از هوش مصنوعی یا Apple Intelligence باشد.




source

توسط wikiche.com