اپل ماه گذشته میلادی آپدیت iOS 18 را بدون ویژگی‌های هوش مصنوعی Apple Intelligence منتشر کرد و حالا تاریخ عرضه این هوش مصنوعی فاش شده است.

اپل قرار است آپدیت iOS 18.1 را به همراه اولین مجموعه از قابلیت‌های هوش مصنوعی خود عرضه کند. البته این مجموعه، قابل مقایسه با همه ویژگی‌های Apple Intelligence که اپل در ماه ژوئن (خردادماه) در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود معرفی کرد، نیست. بسیاری از این ویژگی‌ها قرار است در سال 2025 اضافه شوند.

با این‌حال، اولین قابلیت‌های هوش مصنوعی اپل بسیار هیجان‌انگیز خواهند بود. به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، تاریخ عرضه هوش مصنوعی اپل 28 اکتبر (7 آبان)، خواهد بود. یعنی زمانی که iOS 18.1 منتشر می‌شود (احتمالا به‌همراه iPadOS 18.1) همان‌طور که قبلا انتظار داشتیم.

گورمن می‌گوید اپل این کار را برای اطمینان از رفع باگ‌های اصلی و اینکه قادر به پشتیبانی از همه ترافیک جدید در سرورهای ابری هوش مصنوعی خود باشد، انجام خواهد داد. اپل به‌خوبی می‌داند که همه کسانی که دارای دستگاه سازگار هستند، آزمایش ویژگی‌های جدید Apple Intelligence را بلافاصله آغاز خواهند کرد، بنابراین در تلاش است تا همه چیز به خوبی پیش برود.

همچنین طبق شایعات، اپل در تاریخ در تاریخ 1 نوامبر (11 آبان)، یک مک‌بوک پرو 14 اینچی رده‌پایین با تراشه M4، مک‌بوک پروهای 14 و 16 اینچی با تراشه‌های M4، یک مک مینی بازطراحی شده با پردازنده‌های M4 و M4 پرو، یک آی‌مک جدید با تراشه‌های M4 و یک آیپد مینی به‌روزشده عرضه خواهد کرد. معرفی همه این دستگاه‌ها چند روز زودتر، در اواخر اکتبر، انجام خواهد شد.

اپل سپس در نیمه اول سال 2025، مک‌بوک ایر 13 و 15 اینچی با تراشه‌های M4، گوشی آیفون SE جدید، مدل‌های جدید 11 اینچی و 13 اینچی آیپد ایر به همراه مجیک کیبورد جدید و یک ایرتگ ارتقایافته را عرضه خواهد کرد.

 




source

توسط wikiche.com