مشخصات کامل و طراحی آنر X7c 4G به‌بیرون درز کرده است. این تلفن هوشمند در میان داده های وب‌سایت صدور گواهینامه IMDA سنگاپور و TDRA امارات مشاهده شده است. انتظار می‌رود که این گوشی در دو نسخه 4G و 5G به دست کاربران برسد.

مشخصات آنر X7c 4G فاش شد: برخورداری از تراشه اسنپدراگون ۶۸۵

آنر X7c 4G دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۷ اینچی IPS LCD با وضوح ۷۲۰ در ۱۶۱۰ پیکسل (تراکم 261ppi)، نسبت تصویر 20.1:9 و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی است. تراشه اسنپدراگون ۶۸۵ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند را بر عهده دارد. این دستگاه با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به دست کاربران خواهد رسید.

Honor X7c 4G

Honor X7c 4G

Honor X7c 4G

دو لنز دوربین در قاب پشتی Honor X7c 4G دیده می‌شود. دوربین اصلی وضوح ۱۰۸ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین ثانویه یک سنسور ۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی این گوشی هوشمند درون یک پانچ هول و در مرکز بالای صفحه نمایش قابل مشاهده است.

آنر X7c 4G از باتری پرظرفیت ۵,۲۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند بوده و از شارژ سریع ۳۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری MagicOS 8.0 به دست کاربران خواهد رسید.

آنر X7c 4G

آنر X7c 4G

این گوشی اقتصادی آینده آنر دارای سنسور اثرانگشت موجود بر روی فریم کناری، درگاه USB Type-C، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا، استاندارد IP64 به‌معنای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، ابعاد ۱۶۶.۹ در ۸.۱ در ۷۶.۸ میلیمتری و وزن ۱۹۱ گرمی است. این تلفن هوشمند از Wi-Fi 5، NFC، دو سیم‌کارت نانو و کارت حافظه MicroSD پشتیبانی می‌کند.

مطابق با گزارش منبع، آنر X7c 4G در سه رنگ مشکی، سفید و سبز عرضه خواهد شد. نسخه های سفید و سبز دارای قاب پشتی با تکسچر خاصی هستند. این تلفن هوشمند دارای فریم تخت بوده و یک ماژول دوربین مربعی شکل در قاب پشتی آن دیده می‌شود. دوربین سلفی درون یک پانچ هول قرار دارد.

آنر X7b با تراشه اسنپدراگون، دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و قیمت ۲۴۹ دلار معرفی شد

V

با توجه به مشخصات و طراحی فاش شده آنر X7c 4G، نظر شما درباره این گوشی هوشمند چیست؟

source

توسط wikiche.com