نمایشگاه ایران ایتکس 2024 از صبح امروز در محل برگزاری نمایشگاه‌های برج میلاد فعالیت خود را آغاز کرد. این دوره که با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف و ایران تلنت برگزار شده تا 20 مهر ماه ادامه خواهد داشت.

در این مراسم علی حکیم جوادی، رئیس سازمان صنفی رایانه‌ای کشور، به تغییرات مثبتی که در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایجاد شده اشاره و بر اهمیت استفاده حداکثری از فرصت‌های موجود در برنامه توسعه هفتم تاکید کرد.

راهنمای خرید تکراتو

در نمایشگاه ایران ایتکس 2024 چه گذشت؟

حکیم جوادی با اشاره به اهمیت تحول دیجیتال در رشد صنایع از بخش خصوصی خواست تا برای کمک به توسعه فناوری‌های دیجیتال به این عرصه ورود کند.

وی به اجرای مفاد اقتصاد دیجیتال و مواد قانونی همچون ماده 107 برنامه هفتم اشاره کرد و گفت:  «ما به‌عنوان بخش خصوصی می‌توانیم در این برنامه حضور داشته باشیم و به تحول دستگاه‌های دیجیتال کشور کمک کنیم.»

وی همچنین به برگزاری نمایشگاه ایران ایتکس 2024 اشاره کرد و گفت: «در سال‌های آینده باید نمایشگاه ایتکسی را ببینیم که از نظر ظرفیت و شرکت‌های حاضر، چندین برابر نمایشگاه فعلی باشد.»

در جریان این رویداد آسیه حاتمی مدیرعامل ایران تلنت نیز با برشماری ویژگی‌های نیروی انسانی کارآمد گفت: «قدرت شناسایی پتانسیل‌ها، مهارت‌ها و انگیزه‌ها از اصلی‌ترین ویژگی‌های تیم منابع انسانی کارآمد است. مورد بعدی قدرت طراحی پله‌های رشد با کمک بازی‌سازی است. نسل زد نسل گیمرها بوده و تیم‌های منابع انسانی باید از بازی برای مهیاکردن فضا بهره ببرد.»

نمایشگاه ایران ایتکس 2024 با تمرکز بر اشتغال در ICT آغاز به کار کرد

همچنین محمدعلی روزی طلب، دبیر نمایشگاه دلیل تغییر مکان برگزاری نمایشگاه ایران ایتکس از دانشگاه شریف به برج میلاد را افزایش تعداد شرکت‌های حاضر اعلام کرد.

همایش ایران ایتکس امسال با هدف ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه، معرفی محصولات و خدمات جدید و همچنین ایجاد فرصت‌های شغلی از 18 تا 20 مهرماه جریان خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

source

توسط wikiche.com