در یک همکاری نزدیک و انحصاری بین سامسونگ و گوگل، ویژگی Circle to Search با سری گلکسی اس ۲۴ عرضه شد. چند ماه بعد دیگر محصولات واجد شرایط سامسونگ ویژگی مذکور را دریافت کردند. کمتر از یک سال بعد، کم‌کم این ویژگی به محصولات منتخب برندهای دیگر اندرویدی نیز در حال اضافه شدن است. برای مثال به تازگی آپدیت قابلیت Circle to Search به سری آنر ۲۰۰ و Magic V3 اضافه شده که می‌تواند ویژگی مفیدی باشد.

آپدیت قابلیت Circle to Search برای گوشی های آنر

امروز آنر رسما اعلام کرد که ویژگی Circle to Search به مجیک V3 و سری 200 اضافه می‌شود. همانطور که از نام این ویژگی پیداست، به شما امکان می‌دهد اطلاعات بیشتری را در مورد آن‌چه که دورش خط می‌کشید، به دست آورید.

این ویژگی در حال حاضر برای محصولات منتخب Honor در دسترس است. برای اینکه ویژگی مذکور را روی این محصولات تجربه کنید، نیاز به به‌روزرسانی نرم افزاری دارید.

جورج ژائو، مدیر عامل آنر، گفت:

پیشرفت‌های موجود در زمینه هوش مصنوعی روش کار، یادگیری، خرید، تولید محتوا و تعامل با دستگاه‌هایمان را تغییر می‌دهند. چه به ترجمه نیاز داشته باشید یا به کمک در انجام تکالیف و یا صرفاً بخواهید درباره تصویری که در رسانه های اجتماعی توجه شما را جلب کرده، اطلاعات بیشتری کسب کنید، تلفن‌های هوشمند ما منبع اصلی ما برای جستجوی این اطلاعات هستند. آنر به عنوان یک برند فناوری انسان محور، متعهد است که مزایای هوش مصنوعی را برای همه به ارمغان بیاورد. به لطف همکاری نزدیک ما در صنعت با گوگل و با معرفی این ویژگی نه یک، بلکه دو سری تلفن هوشمند محبوب، اکنون می‌توانید قفل دنیایی از اطلاعات را در دستان شما باز کند و سطح کاملا جدیدی از راحتی را در زندگی روزمره کاربر ارائه دهد.

شما ویژگی دایره بکش و جستجو کن یا Circle To Search را مفید می‌دانید؟

source

توسط wikiche.com