طبق اعلام رسمی سامسونگ، برنامه آپدیت One UI 7 بتا هم برای توسعه‌دهندگان و هم برای کاربران عادی در دسترس قرار می‌گیرد. پیش از این، طرفداران سامسونگ کمی نگران بودند چراکه این شرکت پس از اولین تیزر رسمی One UI 7 در کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ (SDC24) هفته گذشته خود، انتشار نسخه بتا را برای تنها برای توسعه‌دهندگان تأیید کرده بود.

آپدیت بتای عمومی One UI 7

یک ناظر در انجمن رسمی سامسونگ اخیراً تأیید کرده است که عموم مردم آپدیت One UI 7 بتا را دریافت خواهند کرد. اگرچه این موضوع تعجب‌آور نیست، اما باید هرگونه نگرانی طولانی‌مدت طرفداران را برطرف کند.

متأسفانه، آزمایش بتای One UI 7.0 ممکن است به این زودی برای توسعه‌دهندگان و کاربران آغاز نشود. در پاسخ به این مورد، سامسونگ بیان داشت که در اواخر سال جاری صحبت بیشتری در مورد زمان انتشار نسخه بتا خواهد داشت. این تأخیر احتمالاً به این دلیل است که سامسونگ نسخه پایدار رابط کاربری جدید را پیش از عرضه سری گلکسی S25 در اوایل سال آینده، برای دستگاه‌های موجود منتشر نخواهد کرد.

آپدیت بتای عمومی One UI 7

آپدیت بتای عمومی One UI 7

در مقایسه با One UI 6.0 و 5.0 بتا، One UI 7.0 بتا دو ماه تأخیر داشته است. اگرچه سامسونگ دلیل خوبی برای این تأخیر دارد. One UI 7.0 تغییرات گسترده‌ای را به‌ارمغان می‌آورد که احتمالاً از نسخه 1.0 One UI مشابه آن را ندیده‌ایم.

این باعث می‌شود که آزمایش عمومی بتا نسخه آتی One UI بسیار مهم باشد. بازخورد کاربران حتی برای به‌روزرسانی‌های کوچک One UI نیز مفید است، بنابراین برای سامسونگ احمقانه است که به کاربران اجازه ندهد بزرگ‌ترین به‌روزرسانی One UI را در چند سال اخیر آزمایش کنند.

سامسونگ برنامه‌های بزرگی برای One UI در سال‌های آینده دارد. این شرکت علاوه‌بر ایجاد تغییرات اساسی در گوشی‌ها و تبلت‌ها، تجربه نرم‌افزاری را در تمامی دستگاه‌های خود تحت نام تجاری One UI متحد خواهد کرد.

چه یک گوشی هوشمند، ساعت هوشمند، تلویزیون یا یکی از بسیاری از لوازم‌خانگی هوشمند سامسونگ را خریداری کنید، تجربه کاربری منسجمی خواهید داشت. سامسونگ همچنین در تلاش است تا هوش مصنوعی را به بخشی جدایی‌ناپذیر از تجربه نرم‌افزاری آینده خود تبدیل کند.

نظر شما درباره آپدیت One UI 7 چیست؟

source

توسط wikiche.com