انتظار می‌رود شیائومی گوشی‌های ردمی K80 و ردمی K80 پرو را در هفته‌های آینده به‌صورت رسمی معرفی کند. اکنون اطلاعات جدیدی درباره‌ی مدل پرو به بیرون درز پیدا کرده است.

براساس پست حذف شده‌ی دیجیتال چت استیشن، ردمی K80 پرو به پردازنده‌ی پرچم‌دار و حرفه‌ای اسنپدراگون ۸ الیت مجهز خواهد بود. احتمالاً جدیدترین گوشی شیائومی همراه با باتری غول‌پیکر ۶۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی از راه خواهد رسید که در مقایسه با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی نسل گذشته پیشرفت چشمگیری محسوب می‌شود.

مشخصات احتمالی ردمی K80 پرو

Digital Chat Station

ظاهراً شیائومی از باتری سیلیکونی در ردمی K80 پرو استفاده خواهد کرد تا در فضای کوچک‌تر شاهد ذخیره‌ی انرژی بیشتری باشیم. باتری‌های سیلیکونی در مقایسه با لیتیومی در فضای کوچک‌تر ظرفیت بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

استفاده از باتری سیلیکونی حتی می‌تواند ضخامت دستگاه را کمتر کند. ممکن است ردمی K80 پرو از شارژ سیمی ۱۰۰ واتی و شارژ بی‌سیم پشتیبانی کند تا حس‌وحال نزدیک‌تری به پرچم‌داران داشته باشد. در صورت رخ دادن چنین اتفاقی، گوشی مورد بحث اولین محصول از سری K خواهد بود که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

مقاله‌های مرتبط

موارد گفته شده هنوز در حد شایعه هستند و برای تأیید آن‌ها باید تا زمان رونمایی رسمی صبر کرد. قیمت گوشی مذکور هنوز مشخص نیست.

source

توسط wikiche.com