سری آیفون 16 اپل چند هفته پیش به‌صورت رسمی عرضه شد. اکنون تقریباً زمانی است که ما معمولاً گزارش‌های زنجیره تأمین را می‌شنویم که نشان می‌دهد فروش این گوشی‌ها چگونه پیش می‌رود. برخلاف گزارش مشکوک هفته گذشته، امروز مینگ چی کو اخبار خوبی را برای آماروارقام فروش آیفون 16 گزارش کرده است.

آمار فروش آیفون 16

مینگ چی کو، تحلیلگر زنجیره تأمین، در پست جدیدی در X، تحلیل‌های مختلفی را در مورد عرضه آیفون 16 ارائه کرده است. برجسته‌ترین نکته این است که به‌نظر می‌رسد آمار فروش این گوشی‌ها با انتظارات مطابقت دارند.

هفته‌های پس از عرضه یک محصول بزرگ معمولاً زمانی است که نشانه‌هایی از کاهش بالقوه فروش را می‌بینیم. اپل آمار فروش خاصی را به‌اشتراک نمی‌گذارد، اما مؤثق‌ترین آمار از سوی زنجیره تأمین درباره کاهش یا افزایش تولید قطعات یک دستگاه است.

به‌نظر می‌رسد سری iPhone 16، علی‌رغم اینکه هنوز ویژگی‌های Apple Intelligence برای آن‌ها ارائه نشده است، درحال‌حاضر انتظارات فروش این شرکت را برآورده می‌کند.

کو بیان می‌کند درحالی‌که آیفون 16 و 16 پلاس استاندارد در مقایسه با سال گذشته تقاضای ضعیفی داشته‌اند، به‌نظر می‌رسد مدل‌های پرو مثل همیشه قوی عمل می‌کنند.

آمار فروش آیفون 16

آمار فروش آیفون 16

وی خاطرنشان می‌کند که از تأمین‌کنندگان خواسته شده است که به تولید دو مدل پرو در تعطیلات روز ملی چین ادامه دهند که نشان می‌دهد تقاضا برای این مدل‌ها تاکنون انتظارات را برآورده کرده است.

به‌طورکلی، هنوز تعداد زیادی علامت سؤال در مورد فروش آیفون 16 وجود دارد. گویاترین داده‌ها، اعداد واقعی فروش آیفون در پایان ماه اکتبر همزمان با گزارش درآمدی سه‌ماهه اپل است.

بااین‌حال، همان‌طور که رفته‌رفته به فصل تعطیلات میلادی نزدیک می‌شویم، به‌نظر می‌رسد که اپل با عرضه آیفون 16 خود دقیقاً هدف فروش خود را دنبال کرده است.

نظر شما درباره آمار فروش iPhone 16 چیست؟

source

توسط wikiche.com