ماجرای تبلیغات یوتیوب همچنان ادامه دارد. اکنون سخنگوی یوتوب اعلام کرد که به‌زودی شاهد تغییرات جدیدی در این بخش خواهیم بود.

چند روز پیش خبر حذف آثار معروف هنرمندان از این پلتفرم جنجال زیادی به‌پا کرد. خوشبختانه چندروز بعد یوتیوب موفق شد این مشکل را حل کند. حدود یک هفته پیش هم گزارش جدیدی منتشر شد که نشان می‌داد یوتیوب قصد دارد ویدیوهای کوتاه را هم به برنامه خود اضافه کرده تا رقابتش با پلتفرم محبوب تیک تاک را هیجان‌انگیزتر کند.

راهنمای خرید تکراتو

ظاهر دکمه رد تبلیغات یوتیوب تغییر می‌کند

اکنون سخنگوی یوتوب، توضیحاتی در خصوص بخش تبلیغات این برنامه ارائه داده که مدتی است موجب نارضایتی بسیاری از کاربران شده است.

چندی پیش مشخص شد که یوتیوب قصد دارد حتی پس از ایجاد توقف در هنگام پخش ویدیو هم تبلیغات پخش کند. اکنون برخی از کاربران شکایت جدیدی را مطرح کرده‌اند. آنها اعلام کردند که به‌سختی موفق به رد ویدیوهای تبلیغاتی می‌شوند.

یکی از کاربران با انتشار تصاویری در ردیت ادعا کرد که یوتیوب هنگام پخش ویدیوها مستطیل‌های مشکی رنگی را نمایش می‌دهد که عملا رد ویدیوهای تبلیغاتی را غیرممکن می‌کند.

نشریه Android Police نیز چندی بعد با انتشار گزارشی این موضوع را تایید کرد و گفت که نسخه موبایلی یوتیوب دکمه رد تبلیغات را به کاربران نشان نمی‌دهد، اگر بدهد هم خیلی دیر است.

یوتیوب: دکمه ردکردن تبلیغات حذف نشده است

به گزارش theverge، در پی شکایت کاربران، YouTube با انتشار بیانیه‌ای این موضوع را تکذیب کرد و گفت دکمه Skip حذف نشده فقط ظاهر آن تغییر کرده است.

سخنگوی یوتیوب در این باره توضیح داد:

YouTube دکمه ردکردن تبلیغات را مخفی نمی‌کند. در تبلیغاتی که می‌توان آن‌ها را رد کرد، دکمه مانند همیشه پس از 5 ثانیه ظاهر می‌شود.

یوتیوب: دکمه ردکردن تبلیغات حذف نشده است

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است که: «YouTube عناصر موجود در پلیر را کاهش می‌دهد تا بینندگان تجربه بهتری با تبلیغات داشته باشند.» آنطور که مشخص است دکمه رد تبلیغات قرار نیست حذف شود فقط ظاهر آن تغییر می‌کند.

با تغییرات جدید YouTube کاربران اکنون یک تایمر شمارش معکوس می‌بینند که در پایین صفحه ظاهر شده و می‌توانند با استفاده از آن ویدیوهای تبلیغاتی را جلو بزنند.

در بیانیه YouTube آمده است که:

YouTube به‌روزرسانی‌های سالانه‌ای را ارائه می‌کند که تجربه مدرن‌تر و همه‌جانبه‌تری از تماشای ویدیو را فراهم می‌کند و در عین‌حال نحوه تماشا ویدیوها را بهبود می‌بخشد. در راستای این به‌روزرسانی‌ها، تجربه تبلیغات نیز در سراسر پلتفرم ما در حال تکامل است.

source

توسط wikiche.com