شرکت آنر به تازگی تاریخ عرضه سری گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود، Magic 7 را اعلام کرده است. این گوشی‌ها قرار است به یکی از قدرتمندترین پردازنده‌های حال حاضر، Snapdragon 8 Elite، مجهز باشند و رقابت تنگاتنگی را در بازار گوشی‌های هوشمند ایجاد کنند.

به گزارش سرویس اخبار موبایل رسانه تکنولوژی تکنا، گوشی جدید آنر مجهز به Snapdragon 8 Elite، جدیدترین و قدرتمندترین پردازنده کوالکام خواهد بود که به این گوشی‌ها سرعت و عملکردی فوق‌العاده خواهد بخشید. همچنین این گوشی‌ها با سیستم عامل اختصاصی آنر، MagicOS 9.0، عرضه خواهند شد که بر پایه اندروید 15 ساخته شده و ویژگی‌های هوش مصنوعی پیشرفته‌ای را ارائه می‌دهد. دوربین سه‌گانه این گوشی‌ شامل یک سنسور اصلی با کیفیت بسیار بالا، یک دوربین زوم اپتیکال و یک سنسور فوق عریض است که امکان عکاسی و فیلمبرداری با کیفیت حرفه‌ای را فراهم می‌کند.

به گفته شرکت سازنده هر دو مدل استاندارد و پرو از نمایشگر OLED با کیفیت بالا بهره می‌برند. مدل پرو دارای رزولوشن بالاتری بوده و همچنین از اتصال ماهواره‌ای پشتیبانی می‌کند. علاوه بر آن، این گوشی‌ها دارای ویژگی‌های دیگری مانند مقاومت در برابر آب، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، تشخیص چهره و قابلیت‌های هوش مصنوعی پیشرفته هستند.

با توجه به اعلام تاریخ عرضه سری Magic 7، رقابت میان برندهای مختلف برای عرضه اولین گوشی با پردازنده Snapdragon 8 Elite شدت گرفته است. علاوه بر هونر، شرکت‌هایی مانند شیائومی و وان‌پلاس نیز در حال آماده‌سازی گوشی‌های پرچمدار خود با این پردازنده قدرتمند هستند. با معرفی گوشی‌های سری Magic 7، می‌توان انتظار داشت که شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در دنیای گوشی‌های هوشمند باشیم. ویژگی‌های جدید و قدرتمند این گوشی‌ها، تجربه کاربری را به سطح بالاتری ارتقا خواهد داد.

source

توسط wikiche.com