انتظار می‌رود که سامسونگ نسخه باریک‌تر گلکسی Z Fold 6 را با صفحه نمایش بزرگ‌تر و دوربین بهتر معرفی کند. چندی پیش شایعه شده بود که این تلفن هوشمند تاشو در ماه جاری میلادی رونمایی خواهد شد. هم‌اکنون، تاریخ دقیق رونمایی نسخه خاص گلکسی زد فولد (Galaxy Z Fold Special Edition) فاش شده است.

تاریخ رونمایی نسخه خاص گلکسی زد فولد احتمالاً چهارم آبان ماه ۱۴۰۳ خواهد بود

طبق گزارش FNNnews، تاریخ معرفی نسخه خاص گلکسی زد فولد ۲۵ اکتبر ۲۰۲۴ (۴ آبان ۱۴۰۳) خواهد بود. سامسونگ قصد دارد با رونمایی این گوشی هوشمند تاشو، از نظر ضخامت و اندازه صفحه نمایش با برند های چینی رقابت کند. این گزارش جدید نشان می‌دهد که Galaxy Z Fold 6 Special Edition در حالت باز شده باز شده ضخامت ۴.۹ میلی‌متری داشته و در حالت تا شده نیز ضخامت آن به ۱۰.۶ میلی‌متر می‌رسد. گلکسی زد فولد ۶ ضخامت ۵.۶ و ۱۲.۱ میلی‌متری (در حالت های باز و بسته شده) دارد. همان‌طور که می‌بینید، ضخامت تلفن هوشمند تاشو آینده سامسونگ نسبت به زد فولد ۶، بسیار بهبود یافته است.

شایعه شده که Galaxy Z Fold Special Edition یک دستگاه قدرتمند بوده و دارای ویژگی های هوش مصنوعی سامسونگ (Galaxy AI) است. این گوشی می‌تواند همانند Z Fold 6 با برخورداری از استاندارد IP48، در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم باشد. سامسونگ می‌خواهد با معرفی این دستگاه، تصور کاربران از آنکه این شرکت نمی‌تواند گوشی های تاشو باریک بسازد را از بین ببرد. این غول فناوری کره‌ای می‌خواهد به دنیا نشان دهد که می‌تواند تلفن های هوشمند تاشو بادوام، نازک و با مشخصات قدرتمند بسازد.

گزارش های قبلی نشان داده‌اند که صفحه نمایش بیرونی ۶.۳ اینچی Galaxy Z Fold 6 در Z Fold Special Edition به ۶.۵ اینچ خواهد رسید. نمایشگر داخلی این گوشی هوشمند آینده سامسونگ نیز اندازه ۸ اینچی خواهد داشت. زد فولد ۶ از صفحه نمایش تاشو ۷.۶ اینچی برخوردار است. همچنین شایعه شده است که نسخه خاص گلکسی زد فولد دارای دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی در قاب پشتی خواهد بود. انتظار می‌رود که سایر دوربین ها مشابه زد فولد ۶ باقی بمانند.

همان‌طور که SamMobile اشاره می‌کند، سامسونگ پادشاه بازار گوشی های هوشمند تاشو در سراسر جهان بود، اما در سه ماهه اول سال جاری میلادی به جایگاه دوم سقوط کرد. سهم بازار تلفن های هوشمند تاشو آن به ۲۳ درصد کاهش یافت. هواوی ۳۵ درصد از این بازار را در اختیار گرفته است. آنر، موتورولا و اوپو با سهم های ۱۲,۱۱ و ۸ درصدی در جایگاه های بعدی قرار دارند.

گلکسی زد فولد 6 Special Edition در تصاویر جدید فاش شد

نظر شما درباره عملکرد سامسونگ در بازار تلفن های هوشمند تاشو چیست؟

source

توسط wikiche.com