بعد از ماه‌ها انتظار، حالا گوشی سونی اکسپریا 1 VI در رنگ قرمز جدید در سراسر اروپا در دسترس است. این رنگ قبلا در انحصار بازار ژاپن بود.

رنگ قرمز جدید اکسپریا 1 VI پس از آنکه به مدت پنج ماه در انحصار بازار ژاپن بود، حالا در سراسر بازارهای اروپایی عرضه شده است.

رنگ جدید با نام Scarlet یک رنگ قرمز اشباع‌شده با همان بافت مات در پنل پشتی شیشه‌ای و فریم آلومینیومی است. سونی Xperia 1 VI چند ماه پیش با تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 3 و 12 گیگابایت رم معرفی شد.

نسخه جدید اکسپریا 1 VI با رنگ Scarlet دارای قیمت 1499 یورو / 1399 پوند است و به‌طور انحصاری در یک نسخه 12/512 گیگابایتی از طریق فروشگاه رسمی سونی قابل دسترس خواهد بود.

سایر مشخصات این نسخه مشابه مدل اصلی است و در بخش نرم‌افزار سیستم‌عامل اندروید 14 را اجرا می‌کند و سه آپدیت اندروید و چهار سال بسته امنیتی را دریافت خواهد کرد.

بزرگترین تغییری که در سونی اکسپریا 1 VI ایجاد شده، استفاده از پنل معمولی با نسبت تصویر رایج 19.5:9 1080x2340px به جای نمایشگر OLED 4K با نسبت تصویر سینمایی 21:9 است. قطر نمایشگر مثل مدل قبلی همچنان 6.5 اینچی است، اما نسبت تصویر جدید باعث شده تا صفحه‌نمایش کمی بزرگتر به نظر برسد.

اولین عرضه اکسپریا 1 VI در رنگ قرمز جدید، از امروز در بریتانیا و فردا در آلمان شروع می‌شود.

 




source

توسط wikiche.com