فصل دوم سریال سیلو (Silo) به‌زودی پخش می‌شود. در ادامه تریلر رسمی، تاریخ انتشار و لیست بازیگران این سریال اپل تی‌وی پلاس را از دست ندهید.

از زمان اتمام پخش فصل اول سریال سیلو (Silo) با پایان‌بندی درگیرکننده، طرفداران انتظار فصل دوم آن را می‌کشیدند. اپل تی‌وی پلاس به‌تازگی بالاخره به‌صورت رسمی ضمن انتشار یک تریلر، تاریخ عرضه دومین فصل این سریال درام/علمی‌تخیلی را اعلام کرد.

اعلام تاریخ پخش فصل دوم سریال Silo

سریال سیلو را گراهام یوست بر اساس رمان سه‌گانه‌ای با همین نام، اثر هیو هاوی، خلق کرده است. در این سریال بازیگرانی نظیر ربکا فرگوسن، تیم رابینز، کامن، هریت والتر، چینازا اوچه، آوی نش، الکساندریا رایلی، شین مک‌ری، رمی میلنر، کلر پرکینز، بیلی پستلوثویت، ریک گومز، کیتلین زوز، تانیا مودی و ایان گلن ایفای نقش می‌کنند. استیو زان هم در این فصل جدید به تیم بازیگران پیوسته است.

با توجه به توضیحات رسمی اپل تی‌وی پلاس، سیلو داستان ده هزار نفر باقی‌مانده در کره زمین را روایت می‌کند که در سیلویی عظیم، از دنیای بی‌رحم بیرون در امان مانده‌اند؛ اما هیچ‌کس از زمان و دلیل ساخت این سیلو باخبر نیست و آن‌هایی که برای پی بردن به حقیقت تلاش می‌کنند، عواقبی مرگبار پیش رو خود خواهند داشت. در این سریال، ژولیت با نقش‌آفرینی ربکا فرگوسن در جستجوی راز مرگ یکی از عزیزانش است که با معمایی تازه روبه‌رو می‌شود؛ معمایی که حتی تصورش را نمی‌کرد و به او ثابت می‌کند که «اگر دروغ‌ها تو را نکشند، حقیقت این کار را می‌کند».

فصل دوم سریال Silo شامل 10 قسمت در تاریخ 15 نوامبر مصادف با 25 آبان از طریق اپل تی‌وی پلاس پخش خواهد شد.

از دست ندهید:

source

توسط wikiche.com