بر اساس گزارش‌های منتشر شده، قابلیت پخش موزیک ویدیو اسپاتیفای در 85 کشور جدید منتشر می‌شود. البته کاربران نسخه پریمیوم می‌توانند به این ویژگی دست پیدا کنند.

قابلیت پخش موزیک ویدیو اسپاتیفای اولین بار ماه مارس (اسفند 1402 و فروردین 1403) منتشر شد. از آن زمان تاکنون این قابلیت فقط در چند منطقه مانند بریتانیا، آلمان، ایتالیا، هلند، لهستان، سوئد، برزیل، کلمبیا، فیلیپین، اندونزی و کنیا و سپس در مصر وجود داشت.

راهنمای خرید تکراتو

قابلیت پخش موزیک ویدیو اسپاتیفای در مناطق جدیدی آزمایش می‌شود

خوشبختانه این پلتفرم اکنون اعلام کرده که این قابلیت را در اختیار کاربران بیشتری قرار می‌دهد. بریتنی له روی، سخنگوی اسپاتیفای با انتشار بیانیه‌ای در این باره توضیح داد:

مثل سایر قابلیت‌های ما، دسترسی به موزیک ویدیوها احتمالاً در بازارها و سطوح مختلف متفاوت باشد. موزیک ویدیوهای اسپاتیفای همچنان در مرحله‌ی بتا قرار دارند و منتظریم که این ویژگی را به کاربران بیشتری در بازارهای بیشتر، ازجمله ایالات‌متحده، ارائه دهیم.

قابلیت پخش موزیک ویدیو اسپاتیفای برای 85 کشور منتشر شد

همانطور که مشخص است قابلیت پخش موزیک ویدیو اسپاتیفای فعلا به صورت گسترده منتشر نشده؛ اما کاربران نسخه پریمیوم می‌توانند فهرست محدودی از موزیک ویدیوهای خواننده‌های معروف مانند اد شیرن را ببینید.

علاوه‌بر این، اسپاتیفای قابلیت دیگری را هم در اختیار کاربران خود قرار داده است. دکمه‌ی جدیدی به نام Switch to video که به‌تازگی به این پلتفرم اضافه شده، به کاربران اجازه می‌دهد به‌راحتی از پخش ویدیویی یک اثر به پخش صوتی بروند.

به‌طور مثال وقتی در حال شنیدن یک موزیک هستید، می‌توانید از قابلیت جدید استفاده کرده و ببینید که آیا موزیک ویدیو آن هم در دسترس است یا نه. شبیه این ویژگی در یوتیوب موزیک هم وجود دارد و کاربران می‌توانند به‌راحتی از موزیک ویدیو، نسخه صوتی آن اثر را پیدا کنند.

به هر حال همانطور که گفته شد قابلیت پخش موزیک ویدیو اسپاتیفای به‌تازگی آمده و عرضه آن تا چند هفته دیگر ادامه داد. اگر شما هم جز کاربران پریمیوم هستید می‌توانید با انتخاب گزینه Switch to video، روی آهنگ‌های پشتیبانی شده، ببینید که آیا این ویژگی برای شما فعال شده یا نه.

با اضافه شدن 85 کشور به لیست اسپاتیفای، اکنون مجموع بازارهایی که به این قابلیت دسترسی دارد به 97 کشور افزایش یافته است. مناطق جدید عبارتند از: برزیل، آندورا، اکوادور، لیتوانی، سنت وینسنت و گرنادین‌ها، کلمبیا، آرژانتین، السالوادور، لوکزامبورگ، عربستان سعودی، آلمان، ارمنستان، استونی، مالزی، صربستان، اندونزی، آروبا، فنلاند، مالت، سنگاپور، ایتالیا، استرالیا، یونان، مکزیک، سینت مارتن، کنیا، اتریش، گواتمالا، موناکو، اسلواکی، هلند، بلژیک، هندوراس، مونته‌نگرو، اسلوونی، فیلیپین، بلیز، هنگ‌کنگ، مراکش، آفریقای جنوبی، لهستان، بولیوی، مجارستان، نیوزیلند، سوئد، بوسنی و هرزگوین، ایسلند، نیکاراگوئه، اسپانیا، بریتانیا، جزایر ویرجین بریتانیا، هند، نیجریه، سن مارتن، مصر، بلغارستان، ایرلند، مقدونیه‌ی شمالی، سورینام، جزایر کیمن، نروژ، سوئیس، شیلی، ژاپن، عمان، تایوان، کاستاریکا، اردن، پاناما، تایلند، کرواسی، کوزوو، پاراگوئه، ترینیداد و توباگو، کوراسائو، کویت، پرو، تونس، قبرس، لتونی، پرتغال، ترکیه، جمهوری چک، لبنان، قطر، جزایر ترک و کایکوس، دانمارک، لیختن‌اشتاین، رومانی، امارات متحده‌ی عربی، جمهوری دومینیکن، سنت کیتس و نویس، اروگوئه، سنت لوسیا، ویتنام.

این لیست مناطقی است که آزمایش بتای موزیک ویدیو در آنها شروع شده است. البته این پلتفرم وعده داده که به‌زودی کره‌جنوبی هم به این لیست اضافه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

source

توسط wikiche.com