انشای دانش آموزی درباره صندلی صمیمیت

انشا در مورد صندلی صمیمیت

انشا با موضوع صندلی صمیمیت به صورت ادبی و توصیفی برای دانش آموزان آماده شده تا با نحوه نگارش و مهارت نوشتاری آشنا شوند. با دانشچی همراه باشید.

موضوع انشا صندلی صمیمیت

یک روز تابستان، من و دوستانم تصمیم گرفتیم که بازی “صندلی بازی” را انجام دهیم. این بازی همیشه برای ما هیجان‌انگیز و مفرح بود. اما این بار یک قانون جدید و خاص به بازی اضافه کردیم. قانون ما این بود که در این بازی، صندلی صمیمیت وجود داشت. به این معنی که وقتی کسی نمی‌توانست روی صندلی‌های خالی بنشیند و جا می‌ماند، یکی از دوستانش باید او را در آغوش می‌گرفت و دوتایی بر روی صندلی صمیمیت می‌نشستند. این قانون باعث می‌شد که همه احساس نزدیکی و دوستی بیشتری کنند.

بازی را شروع کردیم و همه دور هم جمع شدیم. در ابتدا همه‌چیز خوب پیش می‌رفت و هر کس سعی می‌کرد تا روی صندلی‌ها بنشیند و جا نماند. من با هیجان به دوستانم نگاه می‌کردم و می‌دیدم که همه چقدر خوشحالند. این بار به‌جای این که فقط بر روی صندلی‌ها بنشینیم، باید به یکدیگر کمک می‌کردیم و این واقعا جذاب بود. وقتی که یک نفر جا می‌ماند، همه شروع به تشویق او می‌کردند که نگران نباشد و یکی از ما او را در آغوش می‌گرفت و با هم روی صندلی صمیمیت می‌نشستند.

صندلی صمیمیت به ما یادآوری می‌کرد که دوستی واقعی به معنای کمک به یکدیگر و بودن در کنار هم است.

در پایان روز، وقتی که بازی به پایان رسید، همه‌ی ما خسته اما خوشحال بودیم. ما نه تنها یک بازی هیجان‌انگیز انجام دادیم، بلکه یاد گرفتیم که دوستی و صمیمیت چقدر ارزشمند است. وقتی به یاد آن روز می‌افتم، لبخند به لبم می‌آید. هر کدام از ما با تجربه‌های جدید و حس‌های خوب از آن روز به خانه برگشتیم.

صندلی صمیمیت به ما نشان داد که همیشه باید در کنار یکدیگر باشیم و به همدیگر کمک کنیم. صندلی صمیمیت فقط یک بازی نبود، بلکه فرصتی بود تا عشق و دوستی‌امان را تقویت کنیم. همه ما به خوبی فهمیدیم که در هر شرایطی، بهترین کار این است که یکدیگر را در آغوش بگیریم و در کنار هم باشیم.

این روز برای من یادآور دوستی‌های واقعی و لحظات شیرین با دوستانم است. من امیدوارم که همیشه چنین لحظاتی را در زندگی‌ام داشته و در کنار دوستانم باشم.

انشا در مورد صندلی شکسته

انشا اختصاصی _ نویسنده: حدیثه قاسمی

source

توسط wikiche.com