اخیرا شایعاتی درباره اینکه سامسونگ به‌زودی نسخه ویژه گلکسی زد فولد خود را معرفی خواهد کرد وجود داشت، حالا این شرکت به طور رسمی تاریخ رونمایی آن را تایید کرده است.

تاریخ معرفی نسخه ویژه گلکسی زد فولد

سامسونگ امروز در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که یک گوشی جدید گلکسی را در تاریخ 21 اکتبر (30 مهرماه) رونمایی خواهد کرد. هرچند این اسم این دستگاه تایید نشده است، اما به احتمال زیاد همان نسخه ویژه گلکسی زد فولد خواهد بود.

اخیرا طراحی این گوشی فاش شده است که یک ماژول دوربین تغییریافته را به شکل مستطیلی در مقایسه با طراحی قرص‌یشکل مدل استاندارد گلکسی زد فولد 6 نشان می‌داد.

تاریخ معرفی نسخه ویژه گلکسی زد فولد

ایوان بلاس، از مشاوران سرشناس حوزه فناوری، به‌تازکی تصویری از طراحی دوربین این گوشی فاش کرده که یک فریم لوکس طلایی با پوشش بافتی برای گریپ بهتر را نشان می‌دهد.

همچنین برخی شایعات به ارتقا قابل توجهی در سخت‌افزار نسخه ویژه گلکسی زد فولد اشاره کرده‌اند. اگرچه جزئیات آن هنوز مشخص نیست، اما انتظار می‌رود که سیستم دوربین آن تغییراتی داشته باشد.

ارتقای مهم دیگر ممکن است لولا باشد. یک افشاگر به نام آیس یونیورس نشان داده که چین‌خوردگی نمایشگر این گوشی تاشو جدید نسبت به مدل استاندارد زد فولد 6 بسیار کمتر خواهد بود. اگر این خبر درست باشد، شاهد یک بهبود قابل‌توجه خواهیم بود، چراکه مدل‌های قبلی پیشرفت چندانی در این زمینه نداشتند.

تاریخ معرفی نسخه ویژه گلکسی زد فولد

طبق شایعات، نمایشگر داخلی نسخه ویژه گلکسی زد فولد یک پنل 8 اینچی است که نسبت به صفحه‌نمایش 7.6 اینچی مدل استاندارد بزرگتر است. همچنین انتظار می‌رود صفحه‌نمایش خارجی آن از 6.3 اینچ به 6.5 اینچ افزایش یابد.

با این‌حال، دسترسی به نسخه ویژه گلکسی زد فولد ممکن است سخت باشد. طبق گزارش‌ها، این نسخه در تعداد محدودی عرضه خواهد شد که عمدتا در کره‌جنوبی و چین خواهد بود.

همه این موارد در رویداد 21 اکتبر (30 مهرماه) سامسونگ مشخص خواهند شد.

 

source

توسط wikiche.com