ویوو به‌طور رسمی از گوشی جدیدی با نام Y300 پلاس در کشور هند رونمایی کرد که تجربه کار با یک تلفن هوشمند پریمیوم را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این دستگاه با برخورداری از صفحه نمایش AMOLED خمیده، از رقبا متمایز می‌شود.

ویوو Y300 پلاس از تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ برخوردار است

نقطه قوت Vivo Y300 Plus بی‌شک صفحه نمایش آن است. این دستگاه دارای یک نمایشگر ۶.۷۸ اینچی خمیده AMOLED با رزولوشن +FullHD و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی است که حداکثر روشنایی ۱,۳۰۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. چنین نمایشگر هایی معمولاً در گوشی های هوشمند میان‌رده یا پرچم‌دار دیده می‌شود.

Vivo Y300 Plus

Vivo Y300 Plus

تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ کوالکام وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز ویوو Y300 پلاس را بر عهده دارد. این چیپست از پردازنده گرافیکی Adreno 619 بهره می‌برد. این یک تراشه قدیمی است و نشان می‌دهد که ویوو در قسمت‌ هایی برای کاهش هزینه ها تلاش کرده است. این گوشی دارای ۸ گیگابایت رم LPDDR4X و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2 است. این تلفن هوشمند از کارت حافظه MicroSD (حداکثر تا ۱ ترابایت) پشتیبانی می‌کند.

مطابق با گزارش Gizmochina، ویوو Y300 پلاس به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری FuntouchOS 14 به دست کاربران خواهد رسید. این تلفن هوشمند از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند بوده و از شارژ سریع ۴۴ واتی پشتیبانی می‌کند.

دو لنز دوربین در قاب پشتی گوشی جدید ویوو دیده می‌شود. دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 برخوردار بوده و برای دوربین ثانویه یک سنسور ۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی این دستگاه با گشودگی دیافراگم f/2.45 درون یک سوراخ صفحه و در مرکز بالای نمایشگر دیده می‌شود.

از دیگر ویژگی های قابل‌توجه Vivo Y300 Plus می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت، بلوتوث ۵.۱، شبکه های 4G LTE و 5G، وای‌فای دو بانده و سنسور اثرانگشت در زیر صفحه نمایش اشاره کرد. این گوشی هوشمند از استاندارد IP54، به‌معنای مقاومت جزئی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار برخوردار است.

گوشی ویوو Y300 پرو با نمایشگر چهار لبه خمیده و باتری بزرگ در ضخامت باریک معرفی شد

گوشی Vivo Y300 Plus با قیمت معادل ۲۸۵ دلار عرضه می‌شود

ویوو Y300 پلاس در دو رنگ مشکی و سبز به دست کاربران خواهد رسید. این گوشی هوشمند با قیمت ۲۳,۹۹۹ روپیه (تقریبا معادل ۲۸۵ دلار) عرضه می‌شود.

نظر شما درباره این تلفن هوشمند جدید ویوو چیست؟

source

توسط wikiche.com