برای کاربران Copilot در سازمان‌ها، مایکروسافت اخیراً ویژگی جدیدی به نام “پیشنهادات زمان‌ بندی شده” (Scheduled Prompts) را معرفی کرده است. همانطور که از نام این ویژگی پیداست، پیشنهادات زمان‌ بندی شده به کاربران اجازه می‌دهد تا پیشنهادات Copilot را به طور خودکار در زمان‌ها یا فواصل خاصی اجرا کنند. این ویژگی به ویژه برای پیشنهاداتی که به صورت منظم اجرا می‌شوند، مفید است.

به عنوان مثال، می‌توانید Copilot را برنامه‌ ریزی کنید تا هر صبح ایمیل‌های جدید شما را خلاصه کند.

 

پیشنهادات زمان بندی شده در Microsoft Copilot

 

وقتی که Copilot یک پیشنهاد زمان‌ بندی شده را اجرا می‌کند، پاسخ آن در تاریخچه چت Copilot شما در دسترس خواهد بود. پیشنهادات جدیدی که به تازگی اجرا شده‌اند، به صورت برجسته نمایش داده می‌شوند تا شناسایی پاسخ‌های جدید آسان باشد.

 

مایکروسافت Copilot و پیشنهادات زمان‌بندی شده

در اینجا نحوه استفاده از پیشنهادات زمان‌ بندی شده در Copilot آمده است:

  1. آزمایش پیشنهاد: ابتدا پیشنهاد Copilot را که می‌خواهید زمان‌ بندی کنید، اجرا کنید تا مطمئن شوید که پاسخ مورد نظر را ارائه می‌دهد.
  2. ایجاد پیشنهاد زمان‌ بندی شده: بر روی پیشنهاد مورد نظر حرکت دهید، و سه آیکون جدید در گوشه بالا سمت راست ظاهر خواهد شد. روی آیکون “زمان‌ بندی این پیشنهاد” کلیک کنید تا پنجره جدیدی برای تنظیم برنامه زمان‌ بندی باز شود.
  3. پر کردن جزئیات: در پنجره “پیشنهاد زمان‌ بندی جدید”، تعیین کنید که می‌خواهید پیشنهاد چند بار اجرا شود، زمان اجرا، و دیگر جزئیات مرتبط را مشخص کنید. در حال حاضر، می‌توانید یک پیشنهاد را حداکثر تا پنج بار برنامه‌ ریزی کنید. همچنین می‌توانید یادآوری‌ای برای شروع مجدد پیشنهاد تنظیم کنید.
  4. ذخیره و فعالسازی: پس از تکمیل جزئیات در پنجره “پیشنهاد زمان‌ بندی جدید”، روی دکمه “ذخیره و فعالسازی” کلیک کنید. پیشنهاد شما اکنون زمان‌ بندی شده و به طور خودکار در زمان‌های تعیین شده اجرا خواهد شد.
  5. تغییر پیشنهادات زمان‌ بندی شده ذخیره شده: برای تغییر تنظیمات پیشنهادات زمان‌ بندی شده قبلی، سه نقطه در گوشه بالا سمت راست صفحه Copilot را انتخاب کرده و گزینه “پیشنهادات زمان‌ بندی شده” را کلیک کنید.

 

توجه: ویژگی پیشنهادات زمان‌ بندی شده در حال حاضر تنها برای کاربران سازمانی Copilot در دسترس است. نسخه جدید Copilot برای کاربران شخصی هنوز این ویژگی را ندارد.

پیشنهادات زمان‌ بندی شده افزایش قابل توجهی در بهره‌ وری کاربران Copilot در محیط کاری ایجاد می‌کنند. با خودکارسازی وظایف تکراری، این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا تمرکز بیشتری بر روی کارهای استراتژیک و خلاقانه داشته باشند.

source

توسط wikiche.com