کیندل‌ها به‌دلیل طراحی سبک‌وزن، UX ساده، عمر باتری بالا و دسترسی آسان به هزاران کتاب و رسانه دیجیتال، دستگاه‌های کتابخوان الکترونیکی عالی هستند. بااین‌حال، آمازون تا حد زیادی به نمایشگرهای سیاه و سفید برای خوانندگان الکترونیکی خود پایبند بوده است و از استفاده از رنگ‌ها اجتناب کرده تا کاملاً روی یک تجربه خواندن متن عالی تمرکز کند. امروز اما، آمازون در سکوت خبری از مجموعه کتابخوان های جدید کیندل خود شامل چهار دستگاه مختلف رونمایی کرد که قابل‌توجه‌ترین آن‌ها، Kindle Colorsoft Signature Edition است که اولین کتابخوان این برند با نمایشگر رنگی جوهر الکترونیکی به‌شمار می‌رود.

کتابخوان های جدید آمازون

آمازون امروز چهار کتابخوان الکترونیکی Kindle جدید خود را معرفی کرد؛ اگرچه رونمایی از این دستگاه‌ها هنوز به‌صورت رسمی صورت نگرفته و احتمال دارد این برند طی ساعت‌ها یا روزهای آینده، جزئیات کامل‌تر کتابخوان‌های جدید خود را به‌اشتراک بگذارد.

Kindle Colorsoft Signature Edition

Kindle Colorsoft Signature Edition

Kindle Colorsoft Signature Edition

قابل‌توجه‌ترین کتابخوان جدید، Kindle Colorsoft Signature Edition است که «برای ارائه رنگ‌های غنی و مشابه کاغذ» به‌منظور نمایش جلد کتاب و متن‌های هایلایت‌شده، طراحی شده است. این کیندل جدید همچنین ضد آب نیز است و از چرخش سریع صفحه، شارژ بی‌سیم، عمر باتری تا 8 هفته و راهنمای نور جدید با LEDهای نیتریدی بهره می‌برد. Kindle Colorsoft Signature Edition قیمتی معادل 279.99 دلار قیمت دارد و از 30 اکتبر به‌فروش می‌رسد.

Kindle Scribe 2

Kindle Scribe 2

Kindle Scribe 2

Kindle Scribe اصلی در نوامبر 2022 عرضه شد و آمازون امسال از نسل دوم این دستگاه رونمایی کرده است. Kindle Scribe 2 میراث یادداشت‌برداری را با صفحه‌نمایش 300ppi با حاشیه‌های سفید جدید ادامه می‌دهد. این دستگاه همچنین دارای ویژگی جدید «Active Canvas» است که به شما امکان می‌دهد یادداشت‌ها را مستقیماً به صفحات کتاب اضافه کنید. همچنین می‌توانید به‌زودی یادداشت‌هایی را در پنل کناری اضافه کنید که بعداً می‌توان آن‌ها را پنهان کرد. این کتابخوان با هوش مصنوعی نیز ترکیب شده است تا چندین صفحه را در نکات مختصر خلاصه کند. یادداشت‌ها را می‌توان در آماده‌سازی برای نوشتن با فونت دست‌نویس نیز خوانا کرد.

در این اطلاعیه اشاره شده است که Kindle Scribe قیمت 399.99 دلاری دارد و عرضه آن از 4 دسامبر آغاز می‌شود.

Kindle Paperwhite 6

Kindle Paperwhite 6

Kindle Paperwhite 6

Kindle Paperwhite 6 جدید دارای یک صفحه‌نمایش 7 اینچی بزرگتر با حاشیه‌های باریک‌تر است درحالی‌که عمر باتری آن تا سه ماه افزایش یافته است. این دستگاه در برابر آب مقاوم بوده و 16 گیگابایت حافظه داخلی دارد.

Kindle Paperwhite 6 قیمت 159.99 دلاری دارد و از هم‌اکنون در دسترس است. شما همچنین می‌توانید Kindle Paperwhite Signature Edition را با قیمت 199.99 دلار خریداری کنید که دارای 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، شارژ بی‌سیم و چراغ جلو با تنظیم خودکار است.

Kindle 12

Kindle 12

Kindle 12

Kindle سطح پایه نیز به نسل دوازدهم خود به‌روز می‌شود. Kindle 12 تنها 159 گرم وزن دارد و دارای صفحه‌نمایش 300ppi بدون انعکاس با چرخش صفحات سریع‌تر و 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است. قیمت Kindle 12 نیز 109.99 دلار بوده از هم‌اکنون در دسترس است.

کتابخوان های جدید آمازون

کتابخوان های جدید آمازون

نظر شما درباره کتابخوان های جدید آمازون چیست؟

source

توسط wikiche.com