ویوو اوایل امروز و در سکوت خبری گوشی اقتصادی Y19s را معرفی کرد. اگرچه این دستگاه دنباله‌ای برای Y19 متعلق‌به سال 2019 نیست، اما ادامه‌دهنده مسیر Y17s است که اواخر سال گذشته عرضه شد. مدل جدید همچنین یک ارتقاء کامل نیست، اما چندین پیشرفت مهم را به‌همراه دارد؛ ازجمله طراحی مقاوم‌تر، بلندگوهای استریو قدرتمند و باتری بزرگتر 5500 میلی‌آمپرساعتی.

گوشی ویوو Y19s

Y19s دارای نمایشگر 6.68 اینچی LCD با رفرش‌ریت 90 هرتز است که روشنایی مناسبی نیز دارد (1000 نیت در حالت روشنایی بالا)، اما تنها وضوح +HD را ارائه می‌دهد. دوربین سلفی اکنون درون یک سوراخ نمایشگر قرار گرفته و رزولوشن آن نیز به 5 مگاپیکسل کاهش یافته است.

دوربین عقب دارای یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و یک سنسور پرتره 5 مگاپیکسلی است. قسمت جدید جزیره دوربین اما، چراغ حلقوی LED RGB در است که می‌تواند برای اعلان‌ها یا هنگام گوش دادن به موسیقی برای نمایش طیفی از رنگ‌ها استفاده شود.

Vivo Y19s همچنین به بلندگوهای استریو مجهز شده است که در محیط‌های پرسروصدا بسیار کاربردی است. چیز دیگری که دیدن آن جالب است جک 3.5 میلی‌متری هدفون در پایین گوشی و درکنار درگاه USB-C 2.0 است.

این گوشی دارای طراحی مقاوم در برابر سقوط است و از استاندارد IP64 به‌منظور مقاومت دربرابر گردوغبار و مقاومت اولیه در برابر آب بهره می‌برد. علاوه‌بر این، این دستگاه با استاندارد MIL-STD-810H نیز سازگار است. باتری گوشی نیز به‌طور مشابه بادوام است و حداقل 80 درصد از ظرفیت اصلی خود را پس از 1460 چرخه حفظ می‌کند (شارژ روزانه برای 4 سال متوالی است).

ظرفیت باتری گوشی ویوو 5500 میلی‌آمپرساعت است که برای یک دستگاه با این اندازه کاملاً مناسب است. حداقل براساس اعداد رسمی، این گوشی باید برای 8 ساعت بازی PUBG یا نزدیک به 20 ساعت تماشای ویدیوهای YouTube کافی باشد. بااین‌حال، توان شارژ به 15 وات می‌رسد، بنابراین بهتر است برای کامل شدن شارژ دستگاه صبور باشید.

گوشی ویوو Y19s

گوشی ویوو Y19s

این گوشی واقعاً برای بازی ساخته نشده است، چراکه از تراشه Unisoc T612، یک چیپست 12 نانومتری با یک جفت هسته Cortex-A75 و شش هسته A55 که همگی با فرکانس 1.8 گیگاهرتز کار می‌کنند، به‌علاوه یک پردازنده گرافیکی Mali-G57 قدرت می‌گیرد. این تراشه با 6 گیگابایت رم LPDDR4X و 128 گیگابایت حافظه داخلی eMMC 5.1 همراه شده است. خبر خوب این است که سینی کارت می‌تواند دو سیم‌کارت نانو و یک میکرو اس‌دی را در خود جای دهد. این گوشی با FuntouchOS 14 (اندروید 14) عرضه می‌شود.

Vivo Y19s هنوز در هیچ فروشگاهی موجود نیست، بنابراین هیچ صحبتی در مورد قیمت آن نشده است.

نظر شما درباره گوشی ویوو Y19s چیست؟

source

توسط wikiche.com