RoboForm یک مدیر رمز عبور و پرکننده فرم وب است که به‌ طور کامل فرایند وارد کردن رمزهای عبور و پر کردن فرم‌ها را خودکار می‌کند. با استفاده از RoboForm، ورود به سایت‌ها و پر کردن فرم‌ها سریع‌تر، آسان‌تر و امن‌تر انجام می‌شود.

RoboForm نام کاربری و رمز عبور شما را در اولین باری که وارد یک سایت می‌شوید، به‌ خاطر می‌سپارد و به‌ صورت ایمن ذخیره می‌کند. سپس در دفعات بعدی، به‌ طور خودکار آنها را برای شما وارد می‌کند. قابلیت قدرتمند ورود خودکار (Logins) در RoboForm، نیاز به ورود دستی به حساب‌های آنلاین را از بین می‌برد. فقط با یک کلیک، RoboForm به سایت مورد نظر می‌رود، نام کاربری و رمز عبور شما را وارد کرده و دکمه ارسال را برایتان می‌فشارد.

 

RoboForm جدید با قابلیت‌های خودکار و امنیت بالاتر

 

پر کردن فرم‌های طولانی ثبت‌ نام یا خرید نیز بسیار ساده است. تنها کافی است روی هویت RoboForm خود کلیک کنید و این برنامه، کل فرم را برای شما پر می‌کند. دیگر نیازی نیست تمام رمزهای عبور خود را به‌ خاطر بسپارید. تنها یک رمز عبور اصلی (Master Password) را به‌ خاطر می‌سپارید و RoboForm بقیه رمزها را برای شما ذخیره می‌کند. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا از رمزهای قوی‌تری استفاده کنید و تجربه آنلاین امن‌تری داشته باشید. RoboForm از رمزگذاری قوی AES برای امنیت کامل داده‌ها استفاده می‌کند.

نسخه جدید RoboForm با پشتیبانی از مرورگرهای Chrome و Safari، پشتیبانی از دستگاه‌های iPhone/iPad و Android، و همچنین یک مجوز جدید به نام RoboForm Everywhere ارائه می‌شود که امکان استفاده در تعداد نامحدودی از کامپیوترها و دستگاه‌های موبایل را فراهم می‌کند.

 

تغییرات نسخه 9.6.3 RoboForm:

  1. تنظیم پیش‌ فرض «عدم درخواست رمز اصلی» برای حساب‌های جدید RoboForm.
  2. رفع مشکل هنگ کردن رابط کاربری ورود RoboForm در اتصالات ضعیف اینترنت.
  3. بهبود سرعت دسترسی به داده‌های RoboForm.
  4. هم‌ ترازی محاسبه امتیاز امنیتی با افزونه مرورگر RoboForm.
  5. فعالسازی ویژگی «بررسی درصورت به خطر افتادن رمز عبور» برای کاربران شرکتی.
  6. افزودن قابلیت وارد کردن داده‌ها از Kaspersky Password Manager و Proton Pass.
  7. رفع اشکالات جزئی.

 

دانلود نرم افزار RoboForm

source

توسط wikiche.com