آنر امروز از گوشی های هوشمند X60 و X60 پرو در کشور چین رونمایی کرد. آنر همچنین تبلت GT پرو با صفحه نمایش ۱۴۴ هرتزی OLED و تراشه قدرتمند کوالکام را نیز در کنار این تلفن های هوشمند معرفی کرد.

آنر تبلت GT پرو با اسنپدراگون 8s نسل ۳ رونمایی شد 

تبلت آنر مدل «Tablet GT Pro» دارای یک صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی OLED با وضوح ۱۹۲۰ در ۳۰۰۰ پیکسل و رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتزی است. این پنل حداکثر روشنایی ۱,۶۰۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این تبلت جدید آنر دارای چهار اسپیکر با پشتیبانی IMAX Enhanced است.

مشخصات نمایشگر Honor Tablet GT Pro

تراشه اسنپدراگون 8s نسل ۳ وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز آنر تبلت GT پرو را بر عهده دارد. این محصول حداکثر با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به دست کاربران خواهد رسید. این دستگاه به یک سیستم خنک‌کننده بزرگ ۴۰,۰۰۰ میلی‌متر‌مربعی مجهز شده که می‌تواند از داغ شدن بیش از حد Tablet GT Pro در هنگام اجرای بازی های سنگین جلوگیری کند.

Honor Tablet GT Pro

مطابق با گزارش GSMArena، این تبلت به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری MagicOS 8.0 به دست کاربران خواهد رسید. این دستگاه از قلم Magic-Pencil 3 پشتیبانی می‌کند. آنر تبلت GT پرو از باتری پرظرفیت ۱۰,۰۵۰ میلی‌آمپری بهره‌مند بوده و از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند.

قیمت Honor Tablet GT Pro 

این تبلت جدید آنر در رنگ های مشکی، سفید و آبی به دست کاربران خواهد رسید. نسخه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی این محصول با قیمت معادل ۳۵۰ دلار، در کشور چین عرضه خواهد شد. نسخه ۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با قیمت معادل ۴۶۵ دلار به دست کاربران می‌رسد. Honor Tablet GT Pro هم‌اکنون در وب‌سایت آنر چین لیست شده و انتظار می‌رود فروش آن از ۲۲ اکتبر (۱ آبان ماه) آغاز شود.

تبلت آنر پد 9 پرو با نمایشگر 12.1 اینچی 144 هرتز، دیمنسیتی 8100 و باتری 10050mAh معرفی شد

نظر شما درباره این تبلت جدید آنر چیست؟

source

توسط wikiche.com