شیائومی امروز با مشارکت کوالکام از ردمی A4 5G به‌عنوان اولین گوشی هوشمندی که از تراشه Snapdragon 4s Gen 2 استفاده می‌کند، در کنگره موبایل هند (2024) رونمایی کرد.

ردمی A4 5G

به‌گفته شیائومی، این دستگاه قرار است تجربه سطح پایه گوشی‌های هوشمند در هند را با ارائه اتصال 5G پیشرفته به میلیون‌ها نفر بازتعریف کند.

تراشه Snapdragon 4s Gen 2 از همان فرآیند تولید 4 نانومتری Snapdragon 4 Gen 2 استفاده کرده و از نمایشگرهای +FHD با رفرش‌ریت 90 هرتز نیز پشتیبانی می‌کند. این تراشه همچنین از دوربین ISP دوگانه 12 بیتی، یک مودم قدرتمند برای اتصال گیگابیتی 5G و فرکانس‌های GNSS (L1 + L5) ازجمله NAVIC پشتیبانی می‌کند.

ردمی A4 5G

ردمی A4 5G

شیائومی مشخصات کامل Redmi A4 5G را فاش نکرده است، اما انتظار می‌رود این دستگاه دارای یک نمایشگر ۶.۷ اینچی LCD با وضوح +HD و رفرش‌ریت ۹۰ هرتز باشد. شایعات همچنین به دوربین دوگانه پشتی با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو و باتری 5000 میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ 18 واتی اشاره می‌کنند.

Redmi A4 5G نمونه‌ای از مأموریت مداوم شیائومی برای ارائه فناوری نوآورانه برای همگان است. این دستگاه با هدف بازار هند طراحی شده است و انتقال این کشور به فناوری 5G را تسریع می‌کند و از راندمان بهینه انرژی، اتصال سریع‌تر و تجربه کاربری پیشرفته‌تر اطمینان می‌دهد.

با Redmi A4 5G، شیائومی بیان می‌کند که به‌کمک فناوری‌های کوالکام اتصال سریع گیگابیتی را برای میلیون‌ها هندی به واقعیت تبدیل می‌کند. این شرکت‌ها همچنین اضافه کردند که مقرون‌به‌صرفه بودن و عملکرد قدرتمند دستگاه برای بازتعریف تجربه گوشی‌های هوشمند در این بخش و تشویق به پذیرش فناوری 5G در این کشور است.

Redmi A4 5G به‌زودی در هند با قیمت زیر 10000 روپیه (120 دلار) عرضه خواهد شد.

مورالیکریشنان بی، رئیس شیائومی هند، درجریان رونمایی از این گوشی هوشمند بیان کرد:

«همان‌طور که 10 سالگی شیائومی در هند را جشن می‌گیریم، Redmi A4 5G نقطه‌عطفی مهم در مأموریت جاری ما برای ارائه فناوری پیشرفته به هر شهروند هندی است. این گوشی به‌طور انحصاری برای بازار هند طراحی شده است و مظهر دیدگاه ما از «5G برای همه» است و شکاف دیجیتال را پر می‌کند. با استفاده از این دستگاه، هدف ما تسریع تغییر هند به استفاده از شبکه 5G و ارائه یک تجربه پیشرفته از تلفن هوشمند در سطح پایه است. با پذیرش سریع 5G در هند، ما مفتخریم که این تحول را انجام دهیم. با نگاهی به آینده، 5G سنگ‌بنای چشم‌انداز ما برای فروش قوی ما در دهه آینده خواهد بود و همچنان به بازتعریف اتصال برای همه ادامه می‌دهد.»

Savi Soin، معاون ارشد و رئیس شعبه هند کوالکام، نیز در مورد تلاش‌های Qualcomm Technologies برای فراگیری و اتصال دیجیتال در هند گفت:

«دسترسی به 5G یک عامل کلیدی برای ما خواهد بود. Snapdragon 4s Gen 2 با چشم‌اندازی طراحی شده است تا مشتریان را قادر سازد از مزایای اتصال 5G لذت ببرند. ما واقعاً خوشحالیم که بخشی از این سفر با شیائومی هستیم تا دستگاه‌های 5G مقرون‌به‌صرفه را به مشتریان بیشتری ارائه کنیم.»

نظر شما درباره گوشی هوشمند ردمی A4 5G چیست؟

source

توسط wikiche.com