مایکروسافت و HID، یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه‌ی راهکارهای هویتی، اعلام کردند که برای ساده‌ سازی احراز هویت چند عاملی (MFA) برای کارکنان شرکت‌ها همکاری جدیدی آغاز کرده‌اند. در این همکاری، HID اعلام کرده است که یکپارچگی جدیدی با Microsoft Entra ID ارائه خواهد داد که به کارکنان اجازه می‌دهد از کارت‌های فیزیکی دسترسی خود به عنوان یک روش احراز هویت چند عاملی برای دسترسی به Entra ID و اپلیکیشن‌های Microsoft 365 استفاده کنند.

 

همکاری مایکروسافت و HID برای ساده‌ سازی احراز هویت

 

در چند سال اخیر، احراز هویت چند عاملی به یک استاندارد ضروری در احراز هویت تبدیل شده است. با این حال، این استاندارد جدید اغلب نیازمند این است که کاربران از گوشی شرکت استفاده کنند یا اپلیکیشن‌های MFA را روی گوشی‌های شخصی خود نصب کنند. با یکپارچگی جدید HID با Entra ID، کاربران می‌توانند از کارت‌های فیزیکی دسترسی خود برای دسترسی به اپلیکیشن‌ها استفاده کنند و نیازی به اپلیکیشن MFA یا پیامک نداشته باشند. این یکپارچگی جدید مایکروسافت و HID، استقرار MFA را ساده‌تر کرده و انتقال به احراز هویت بدون رمز و مقاوم در برابر فیشینگ را برای شرکت‌ها تسریع می‌کند.

 

النور فالا، مدیر ارشد محصولات در بخش امنیت مایکروسافت، گفت:

“استقرار MFA یکی از مهم‌ ترین گام‌ها برای ایمن‌ سازی هویت کاربران است و هدف از Microsoft Entra ID External Authentication Method (EAM) این است که به سازمان‌ها امکان دهد از راهکارهای MFA شخص ثالث انتخابی خود برای ایجاد MFA سریع، ساده و امن استفاده کنند. یکپارچگی HID انعطاف‌ پذیری بیشتری را با انتخاب‌های متنوع احراز هویت‌ کننده‌ها فراهم می‌کند و امکان استفاده از کارت‌های فیزیکی موجود برای دسترسی به امکانات و منابع دیجیتال به عنوان یک عامل MFA را میسر می‌سازد.”

 

شان دیون، مدیر اتحادهای استراتژیک در HID، افزود:

“همکاری بلند مدت HID با مایکروسافت باعث نوآوری‌های ارزشمندی در زمینه‌ی MFA شده است، زیرا ما در جهت تحقق آینده‌ای بدون رمز عبور تلاش می‌کنیم. راهکارهای ما پاسخگوی نیازهای شرکت‌ها در هر مرحله‌ای از مسیر ‘خزش، راه رفتن، دویدن’ به سمت احراز هویت بدون رمز و مقاوم در برابر فیشینگ هستند. ما اهمیت حیاتی مدیریت تغییر موثر و بهینه‌ سازی تجربه کاربری در هر مرحله از این مسیر را از طریق گزینه‌های MFA گسترده‌ای که به نیازهای متنوع سازمان‌ها پاسخ می‌دهند، درک می‌کنیم.”

می‌توانید از یکپارچگی HID Entra ID External Authentication Method (EAM) از طریق پلتفرم احراز هویت HID در Microsoft Azure Marketplace بهره‌ مند شوید. با ساده‌ سازی MFA و پذیرش راهکارهای بدون رمز، سازمان‌ها می‌توانند امنیت را افزایش داده و اصطکاک برای کارکنان را کاهش دهند.

source

توسط wikiche.com