آیس یونیورس این‌بار رنگبندی گلکسی اس 25 اولترا را با مخاطبانش در شبکه اجتماعی ایکس به اشتراک گذاشته است.

با نزدیک شدن به زمان معرفی سری گلکسی اس 25 در ژانویه (دی) 2025، اخبار و اطلاعات بیشتری درباره این گوشی‌ها به بیرون درز می‌کند. تاکنون رندرهای مختلفی از این گوشی‌ها منتشر شده و حتی تصویری از ماکت هر سه گوشی سری S لو رفته است. اما این‌بار نوبت به رنگبندی گلکسی S25 Ultra رسیده.

راهنمای خرید تکراتو

آیس یونیورس از رنگبندی گلکسی اس 25 اولترا خبر می‌دهد

به گزارش sammobile و به نقل از آیس یونیورس، گوشی گلکسی اس 25 اولترا در رنگ‌های مشکی، آبی، سبز و تیتانیوم به بازار می‌آید. این احتمال وجود دارد که سامسونگ گزینه‌های رنگی بیشتری را از طریق وب‌سایت رسمی خود عرضه کند.

رنگ‌های مشکی، آبی و تیتانیوم احتمالا شبیه به رنگ‌های گلکسی اس 24 اولترا هستند؛ اما سبز یکی از گزینه‌های جدید است که احتمالا می‌تواند توجه افراد زیادی را جلب کند. هنوز نمی‌دانیم که این رنگ‌ها در طیف روشن خواهند بود یا تیره؛ اما به نظرم طیف رنگی تیره جذاب‌تر است.

افشاگر معروف اطلاعاتی درباره رنگبندی گلکسی اس 25 اولترا را فاش کرد

اما درباره طراحی این گوشی چه می‌دانیم؟ اگر بخواهیم به رندرهای قبلی استناد کنیم، باید بگوییم گلکسی S25 اولترا از گوشه‌های گردتری نسبت به اس 24 اولترا برخوردار خواهد شد. به این ترتیب، کار کردن با گوشی راحت‌تر خواهد بود. این موبایل پرچمدار به احتمال زیاد از استاندارد IP68 برخوردار می‌شود و بدنه‌ی تیتانیومی آن مقاومت بالایی دربرابر سقوط خواهد داشت.

مشخصات گلکسی اس 25 اولترا

انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند از نمایشگر 6.8 اینچ Dynamic AMOLED 2X با رزولوشن +QHD و نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز شود و از +HDR10 پشتیبانی کند. یک لایه گوریلا گلس آرمور نیز روی نمایشگر را می‌پوشاند تا بازتاب نور کمتر شود. این دستگاه همچنین به سنسور اثر انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر مجهز می‌شود.

سامسونگ احتمالا این اسمارت‌فون پرچمدار را به تراشه اسنپدراگون 8 الیت، رم 12 یا 16 و حافظه 1 ترابایت مجهز می‌کند. همچنین، اندروید 15 و رابط کاربری One UI 7.1 به‌طور پیش‌فرض روی گوشی اجرا می‌‌شوند. اگر سامسونگ روند سال گذشته را پیش بگیرد، احتمالا تا 7 سال از اس 25 اولترا پشتیبانی نرم‌افزاری می‌کند. این گوشی احتمالا به باتری 5000 میلی‌آمپرساعت مجهز شده و با توان 45 وات شارژ می‌شود.

برخی شایعات اشاره کرده‌اند که اس 25 اولترا به دوربین اصلی 200 مگاپیکسل، لنز اولترا واید 50 مگاپیکسل، 10 مگاپیکسل تله فوتو با زوم اپتیکال 3x و تله فوتوی 50 مگاپیکسل با زوم اپتیکال 5x مجهز می‌شود. برای عکاسی سلفی هم یک لنز 12 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است. با این دوربین می‌توان ویدیوهای 8K را با سرعت 30 فریم در ثانیه و 4K را با سرعت 60 و 120 فریم در ثانیه ضبط کرد.

نظر شما درباره مشخصات و رنگبندی گلکسی اس 24 اولترا چیست؟ آیا اس 25 اولترا با این مشخصات می‌تواند موفق‌‌تر از نسل قبلی ظاهر شود؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

source

توسط wikiche.com