ال‎‌جی الکترونیکس (LG) با معرفی ۲۰ مدل کاملاً جدید طراحی شده برای افزایش بهره‌وری و راحتی ارگونومیک در محل کار، مجموعه مانیتورهای تجاری خودش را ارائه کرده است. ال‌جی که به خاطر مانیتورهای ممتاز خود شناخته شده است، اکنون در حال گسترش به بخش B2B است و مانیتورهایی ارائه می‌کند که متناسب با نیازهای محیط‌های کاری مختلف از شرکت‌ها و ادارات دولتی گرفته تا بخش آموزش، مراقبت‌های بهداشتی و همچنین صنایع خلاق است. این مجموعه چشمگیر از مانیتورها انتخاب‌های زیاد را به مشتریان ارائه می‌دهند که شامل نسبت‌های مختلف تصویر و همچنین وضوح صفحه نمایش از QHD تا Full HD است.

نمایشگرهای LG UltraWide: صفحه نمایش‌های جادار و با وضوح بالا

نمایشگرهای تجاری LG UltraWide که در نسبت تصویر 21:9 موجود است، راهکارهای چند وظیفه‌ای برجسته با صفحه نمایش‌هایی با وضوح بالا هستند. مدل 34BA85QE-B و 34BA75QE-B دارای نمایشگرهای ۳۴ اینچی منحنی QHD+ هستند که تصاویر واضح و بازتولید رنگ دقیقی را ارائه می‌کنند. آن‌ها همچنین ثبات رنگی عالی را در یک زاویه دید وسیع ارائه می‌کنند و تصاویر بدون اعوجاج را از تقریبا هر نقطه‌ای تضمین می‌کند.

فرمت صفحه نمایش گسترده مانیتورهای تجاری LG UltraWide مناسب برای اتاق‌های کنترل دولتی، معامله‌گران مالی، توسعه‌دهندگان فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسان است و انجام چندین کار را آسان‌تر می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد تا چندین پنجره را هم‌زمان باز نگه دارند. مدل 34BA85QE-B مجهز به وب کم و میکروفن داخلی است که امکان کنفرانس ویدیویی راحت را بدون نیاز به دستگاه‌های اضافی فراهم می‌کند. مانیتورهای تجاری ال‌جی اولترا واید پر از ویژگی‌های مختلف است که همچنین حالت تصویر به تصویر (PBP) را ارائه می‌کنند، از 2PBP پشتیبانی کرده و همچنین گردش کار را با امکان نمایش حداکثر دو پنجره در کنار هم آسان‌تر می‌کند.

علاوه بر این، به لطف گنجاندن USB-C 3.2 Gen1 با انتقال نیرو (تا ۹۰ وات)، مانیتورهای LG UltraWide می‌توانند دستگاه‌های متصل را شارژ کنند و همزمان محتوای آن‌ها را نمایش بدهند و زندگی را برای افراد حرفه‌ای و پرمشغله راحت‌تر کنند.

مانیتورهای QHD: طراحی‌های ارگونومیک با پایه‌های قابل تنظیم

مانیتورهای QHD ال‌جی که برای تنظیم صفحه روبه‌روی صورت مشتری مناسب هستند، مانند مراکز خدمات دولتی، فرودگاه‌ها و لابی هتل‌ها، دارای طراحی‌های ارگونومیکی هستند که پایه‌هایی با قابلیت تنظیم ارتفاع، چرخش و شیب را دارند و به راحتی هر کاربر کمک می‌کنند. این انعطاف‌پذیری امکانات متعددی را برای تنظیم موقعیت مانیتور ارائه می‌کند. به‌عنوان مثال، صفحه نمایش را می‌توان به میزان قابل توجهی پایین آورد تا ارتباط چشمی مستقیم و ارتباط بهتر بین کارکنان و مشتریان وجود داشته باشد. علاوه بر این، گنجاندن حالت Reader Mode به کاهش خستگی چشم هنگام خواندن اسناد کمک می‌کند و استفاده طولانی مدت از مانیتورهای جدید را راحت‌تر می‌کند. این مانیتورها همچنین با استفاده از حالت Flicker Safe Mode که سوسو زدن صفحه را به حداقل می‌رسانند، از راحتی چشم کاربران محافظت می‌کنند.

سری مانیتورهای QHD ال‌جی شامل دو نوع ۲۷ اینچی با وضوح بالا (مدل‌های 27BA75QB و 27BA65QB) است که هر کدام مجهز به صفحه نمایش IPS درجه یک هستند که وضوحی فوق‌العاده، زاویه دید وسیع، پوشش ۹۹ درصدی طیف رنگ sRGB و پشتیبانی از حالت‌های SDR و HDR را ارائه می‌دهند. همراه با بازتولید رنگ دقیق، هر دو مدل جدید QHD دارای نرخ بازسازی ۱۰۰ هرتز هستند که منجر به تصاویری صاف و تجربه کاربری دلپذیر می‌شود. برای اطمینان از سازگاری با وسیع‌ترین طیف ممکن از دستگاه‌های دیجیتال و لوازم جانبی، مانیتورهای QHD ال‌جی از گزینه‌های اتصال متعددی همچون USB-C و HDMI استفاده می‌کنند.

مانیتورهای Full HD: افزایش راحتی کاربر

مانیتورهای Full HD ال‌جی برای کارهایی مناسب است که کاربران را ملزم می‌کند تا با داده یا محتوای چندین دستگاه خارجی کار کنند و پورت‌های USB Type-C و دیگر انواع پورت‌ها را ارائه می‌کنند. این مانیتورهای تجاری ال‌جی با صفحه نمایش‌هایی با وضوح Full HD (مدل‌های 27BA850 و 24BA850) در ابعاد ۲۷ و ۲۳.۸ اینچی ارائه می‌شوند و دارای بلندگوها و وب کم‌های داخلی برای کنفرانس ویدیویی راحت هستند. هر مانیتور همچنین منبع تغذیه داخلی خودش را دارد تا از عملکرد قابل اعتماد اطمینان حاصل کند و آشفتگی در فضای کاری را به حداقل برساند.

مانیتورهای تجاری جدید که منعکس‌کننده تعهد ال‌جی به طراحی محصول پایدار هستند، دارای گواهینامه‌های انرژی و زیست محیطی شناخته شده جهانی از جمله ENERGY STAR، EPEAT و TCO Certified هستند. مدل‌های Full HD همگی رتبه نقره‌ای را از EPEAT کسب کردند که نشان دهنده آن است که این محصولات دارای مجموعه گسترده و قوی‌تری از معیارها هستند و همچنین آن‌ها را به گزینه خرید پایدارتری تبدیل می‌کند.

وای اس لی، رئیس واحد تجاری فناوری اطلاعات شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی بیان کرده:

«مانیتورهای تجاری جدید ال‌جی به تقاضای فزاینده برای راهکارهای صفحه نمایش محیط کار با وضوح بالا و طراحی ارگونومیک پاسخ می‌دهند. ما با مانیتورهای B2B  پیشرو در بازار به دنبال حمایت از تحول دیجیتال نیروی کار و افزایش تجربه کارکنان هستیم.»

source

توسط wikiche.com