پشتیبانی کامل از پر کردن خودکار با مدیریت رمز عبور شخص ثالث در راه است. در آخرین نسخه بتای مرورگر کروم، گوگل به طور کامل از پر کردن خودکار اطلاعات (مانند رمزهای عبور، آدرس‌ها و اطلاعات پرداخت) با استفاده از مدیریت رمز عبور شخص ثالث پشتیبانی کرده است. این به معنای آن است که کاربران به زودی می‌توانند از مدیران رمز عبور دلخواه خود برای پر کردن خودکار فرم‌ها در کروم استفاده کنند و دیگر نیازی به تکیه بر قابلیت‌های داخلی کروم نخواهند داشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری رسانه تکنولوژی تکنا، اگرچه پیش از این کروم از پر کردن خودکار با مدیریت رمز عبور شخص ثالث پشتیبانی می‌کرد، اما این قابلیت با مشکلاتی همراه بود و تجربه کاربری چندان روان نبود. با به‌روزرسانی جدید، گوگل این مشکلات را برطرف کرده و پشتیبانی از پر کردن خودکار شخص ثالث را به طور کامل به کروم اضافه کرده است.

پر کردن خودکار فرم‌ها با استفاده از مدیران رمز عبور شخص ثالث به صورت یکپارچه و بدون وقفه انجام می‌شود. علاوه بر رمزهای عبور، می‌توانید از مدیریت رمز عبور خود برای پر کردن خودکار آدرس‌ها، اطلاعات پرداخت و سایر اطلاعات نیز استفاده کنید. بنابراین شما آزاد هستید تا از هر رمز عبوری که می‌خواهید استفاده کنید. این ویژگی در نسخه پایدار کروم (نسخه 131) که در تاریخ 12 نوامبر منتشر خواهد شد، به صورت پیش‌فرض فعال خواهد بود. بنابراین، همه کاربران کروم می‌توانند از این قابلیت جدید بهره‌مند شوند.

 

source

توسط wikiche.com