سریال دردویل: تولد دوباره (Daredevil: Born Again) قرار است در سال آینده میلادی پخش شود؛ این سریال اولین اثر اختصاصی شخصیت دردویل یا مت مورداک با بازی چارلی کاکس در دنیای سینمایی مارول به شمار می‌رود. یکی از مورد انتظارترین پروژه‌هایی که به زودی در جدول زمانی دنیای سینمایی مارول قرار می‌گیرد، بازگشت شخصیت شیطان هلزکیچن با سری جدید «دردویل» است. با اینکه این سری جدید فصل چهارم سریال «دردویل» سرویس آنلاین نتفلیکس محسوب نمی‌شود اما این سریال تازه همان قوس‌های داستانی از آن سریال اصلی را ادامه خواهد داد و به نحوی، داستان‌های دردویل و دیگر شخصیت‌های گروه The Defenders را به دنیای سینمایی مارول مرتبط می‌کند.

در رویداد کامیک کان نیویورک ۲۰۲۴، استودیو مارول به شکلی غیرمنتظره اعلام کرد که سریال «دردویل: تولد دوباره» قرار است در تاریخ ۴ مارس سال ۲۰۲۵ میلادی (سه‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۳) روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس پخش شود. فصل اول این سریال شامل ۹ قسمت خواهد بود و این در حالی است که فصل دوم این سریال نیز توسط استودیو مارول و سرویس آنلاین مارول چراغ سبز دریافت کرده است.

در حالی که چارلی کاکس و وینسنت دن آفریو در رویداد کامیک کان نیویورک ۲۰۲۴ به شکلی غافلگیرکننده حضور داشتند، ویدیوی جدیدی نیز از این سریال مورد انتظار برای حاضرین در این رویداد پخش شد و تاریخ پخش این سریال نیز مشخص گردید تا همه چیز برای این پروژه جدید استودیو مارول روشن‌تر از گذشته باشد.

در حال حاضر سه قسمت دیگر از فصل ابتدایی سریال Agatha All Along از دنیای سینمایی مارول و سرویس آنلاین دیزنی پلاس باقی مانده و مطمئناً پس از پایان این سریال، استودیو مارول تمام تمرکز خودش را روی بازاریابی و تبلیغات برای سریال «دردویل: تولد دوباره» در انتهای سال ۲۰۲۴ و ابتدای سال آینده میلادی می‌گذارد.

حتی اگر ویدیوی به نمایش در آمده در رویداد کامیک کان نیویورک ۲۰۲۴ به صورت آنلاین عرضه نشود، مطمئناً تریلری از سریال «دردویل: تولد دوباره» حداقل تا قبل از پایان سال ۲۰۲۴ میلادی منتشر خواهد شد و سرانجام طرفداران می‌توانند نیم نگاهی به درون این اثر مورد انتظار داشته باشند. از آنجایی که انتظار می‌رود که بازیگران سریال «دردویل: تولد دوباره» فیلم‌برداری فصل دوم را آغاز کنند، زمان مناسبی است که سرویس آنلاین دیزنی پلاس و استودیو مارول نیز بازاریابی برای فصل اول را آغاز کنند. فیلم‌برداری فصل اول این سریال در بهار امسال به پایان رسیده بود و بیشتر کارهای پس از تولید آن نیز انجام شده و برخی از آن‌ها نیز تا اوایل سال ۲۰۲۵ به اتمام خواهد رسید.

با اینکه از قبل مشخص شده بود که فصل اول سریال «دردویل: تولد دوباره» قرار است در سال آینده میلادی پخش شود اما مشخص شدن تاریخ دقیق پخش آن خبر بسیار امیدوارکننده و خوبی برای طرفداران محسوب می‌شود، طرفدارانی که فعلاً منتظر انتشار اولین تریلر برای سریال «دردویل: تولد دوباره» هستند.

منبع screenrant

source

توسط wikiche.com