به نظر می رسد سامسونگ زودتر از زمان وعده داده شده قصد دارد رابط کاربری One UI 7.0 را در دسترس کاربران قرار دهد.

سامسونگ در کنفرانس 2024 (SDC) عنوان کرده بود که نسخه پایدار رابط کاربری One UI 7.0 که از آن به عنوان بزرگترین بروزرسانی‌ نرم‌افزاری این شرکت یاد می‌شود، قرار است در سال 2025 منتشر خواهد شد. اما پس از مدت کوتاهی پس از این اعلام، تصاویر و ویدیوهای اولیه از رابط کاربری One UI 7.0 منتشر شد که نشان از تغییرات بزرگ آن در مدت کوتاه داشت.

راهنمای خرید تکراتو

رابط کاربری One UI 7.0 به سرعت در حال تغییر است

به‌گزارش sammobile، گویا One UI 7.0 به سرعت درحال پیشرفت و توسعه است؛ بطوریکه نسبت به نسخه‌ی دمویی که دو هفته قبل نمایش داده شده بود به شکل قابل توجهی متفاوت است.

گفته می‌شود این نسخه یکی از جامع‌ترین بروزرسانی‌‌های نرم‌افزاری سامسونگ است. در این بروزرسانی، آیکون‌ها بازطراحی شده، منوی برنامه‌ها تغییر کرده، رابط کاربری دوربین بهبود یافته، انیمیشن‌های جدیدی ایجاد شده و در قسمت پنل تنظیمات بازنگری‌هایی اعمال شده است.

 

این موارد نشان می‌دهند که سامسونگ تصمیم دارد رویکرد جدیدی را برای طراحی نرم‌افزاری دنبال کند. بااینحال در مراحل اولیه، باگ‌هایی شناسایی شده که انتظار می‌رود بزودی رفع شوند.

طبق برنامه‌ریزی سامسونگ نسخه‌ی بتای رابط کاربری One UI 7.0 در سال جاری میلادی به صورت عمومی عرضه خواهد شد. این نشان‌دهنده تعهد سامسونگ برای ارائه تجربه‌ی کاربری بهتر و پاسخ به نیاز کاربران است.

بیشتر بخوانید:

source

توسط wikiche.com