فروش ویژه کشنده تک‌ محور FAW J6 سیبا موتور با شرایط و قیمت غیرقطعی آغاز شد. متقاضیان از چه زمانی می‌توانند برای خرید اقدام کنند؟ در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

شرکت سیبا موتور طرح جدید پیش‌فروش کشنده تک محور J6P-460 FAW را با شرایط ویژه آغاز کرده است. این طرح از 1 آبان ۱۴۰۳ آغاز شده و تا ۱۳ آبان یا تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

راهنمای خرید تکراتو

خریداران می‌توانند این کشنده را با پیش‌پرداخت ۲ میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان رزرو کنند. تحویل خودروها برای هفته دوم بهمن ۱۴۰۳ برنامه‌ریزی شده است. جزئیات طرح را در ادامه مطلب بخوانید.

فروش ویژه کشنده تک‌ محور FAW J6 سیبا موتور

شرکت سیبا موتور از آغاز پیش‌فروش کشنده تک محور J6P-460 FAW با قیمت غیرقطعی خبر داد که این طرح از تاریخ 1 آبان‌ماه سال جاری آغاز می‌شود. پیش‌فروش از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه، 1 آبان آغاز خواهد شد و تا ساعت ۱۶ روز یکشنبه، ۱۳ آبان یا تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

کشنده تک محور J6P-460 FAW با مدل ۱۴۰۳ و رنگ سفید، در هفته دوم بهمن‌ماه سال جاری به خریداران تحویل داده خواهد شد. در این طرح، سود انصراف سالانه ۹ درصد، سود مشارکت سالانه ۱۲ درصد و جریمه تأخیر ۲.۵ درصدی برای خریداران در نظر گرفته شده است.

پیش‌پرداخت برای ثبت‌نام این کشنده ۲ میلیارد و ۴۳۰ میلیون و ۲۹۵ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد بود. ثبت‌نام و شماره‌گذاری خودرو به نام خریدار انجام می‌شود و هر کد ملی یا شناسه ملی می‌تواند تنها برای یک دستگاه کشنده ثبت‌نام کند.

متقاضیان برای ثبت‌نام آنلانی می‌توانند به پورتال جامع ایرانی کار (سایت فروش بهمن موتور) به آدرس https://bahmancustomer.iranecar.com/ مراجعه کنند.فروش ویژه کشنده تک‌ محور FAW J6 سیبا موتور

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروش کشنده سیبا موتور چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

source

توسط wikiche.com