شیائومی از مانیتور گیمینگ جدید ردمی با نام G27Q Multi-Functional Stand Edition 2025 برای بازار چین رونمایی کرد که توجه گیمرهای معمولی و حرفه‌ای را برانگیخت. این مانیتور که قبلاً با پایه‌ی ساده عرضه شده بود، اکنون با پایه‌ای چندمنظوره و کارآمدتر در دسترس قرار دارد. قیمت مانیتور ردمی G27Q درحال‌حاضر ۱۹۶ دلار است و ازطریق وب‌سایت JD.com پیش‌فروش می‌شود.

مانیتور شیائومی مدل ردمی G27Q 2025 از پنل ۲۷ اینچی LCD با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل (2K) بهره می‌برد و روشنایی ۳۰۰ نیت، کنتراست ۱۰۰۰:۱ و توانایی نمایش ۱۶٫۷ میلیون رنگ را ارائه می‌دهد. این محصول همچنین از زاویه‌ی دید گسترده‌ی ۱۷۸ درجه بهره می‌برد که ثبات و وضوح رنگ از زوایای مختلف را تضمین می‌کند.

مانیتور شیائومی ردمی G27Q 2025

Xiaomi

یکی از ویژگی‌های کلیدی مانیتور ردمی G27Q 2025، سرعت پاسخ‌گویی یک میلی‌ثانیه و نرخ نوسازی ۱۸۰ هرتز است که به نمایش روان تصاویر و به حداقل‌رساندن پدیده‌ی سایه‌دهی (Ghosting) در بازی‌هایی که سرعت بالایی دارند، کمک می‌کند. مانیتور ردمی از فناوری FreeSync نیز پشتیبانی می‌کند که با همگام‌سازی نرخ‌فریم خروجی کارت گرافیک و نرخ نوسازی مانیتور، از پدیده‌ی پرش تصویر (Screen Tearing & Stuttering) جلوگیری می‌کند.

ردمی G27Q جدید با پوشش ۹۵ درصدی گستره‌ی رنگی DCI-P3 و ۱۰۰ درصدی فضای رنگی sRGB، تصاویری با رنگ‌های غنی و زنده ارائه می‌دهد. این مانیتور همچنین از عمق رنگ ۸ بیتی و دقت رنگ بالا برخوردار است.

مانیتور شیائومی ردمی G27Q 2025
مانیتور شیائومی ردمی G27Q 2025

به‌گفته‌ی شیائومی، مدل ۲۰۲۵ مانیتور ردمی G27Q برای استفاده‌های طولانی‌مدت و با کمترین خستگی چشم طراحی شده است. گواهینامه‌ی نور آبی کم TÜV Rheinland و فناوری DC Dimming برای کاهش لرزش تصویر، تجربه‌ای جذاب برای گیمرها به‌ارمغان می‌آورد.

ردمی G27Q جدید از پایه‌ی قابل‌ تنظیم با قابلیت تغییر ارتفاع، شیب، چرخش و همچنین امکان نصب روی دیوار برای انعطاف‌پذیری بهره می‌برد. حاشیه‌های بسیار باریک این مانیتور نیز تجربه‌ی فراگیری هنگام بازی ایجاد می‌کند. ناگفته نماند برای سهولت در پیمایش منو، ردمی از جوی‌استیک کنترلر استفاده کرده است.

در بخش اتصالات، مانیتور گیمینگ ردمی G27Q 2025 از دو پورت DP 1.4، دو درگاه HDMI 2.0 و یک خروجی صدا بهره می‌برد. ابعاد محصول با احتساب پایه برابر با ۶۱۲٫۵ × ۲۲۷٫۳ × ۵۲۱٫۹ میلی‌متر و وزن آن نیز ۵٫۶ کیلوگرم است. این مانیتور با استاندارد اتصال VESA (75×75) نیز سازگاری دارد.

source

توسط wikiche.com