یک وبلاگ ژاپنی تصاویر دو مدل ماکت آیفون SE 4 را به اشتراک گذاشته است. مدل کوچکتر شبیه آیفون ۱۴ بوده و انتظار می‌رود که طراحی مشابه این دستگاه داشته باشد. در ادامه به جزئیات این گزارش خواهیم پرداخت.

آیفون SE 4 در دو مدل عرضه خواهد شد؟

آیفون اس ای ۴، اولین دستگاه از سری SE است که به فناوری Face ID و بریدگی صفحه نمایش مجهز می‌شود. یک لنز دوربین در قاب پشتی این گوشی هوشمند دیده می‌شود. با توجه به آنکه آیفون ۱۴ به جای دکمه Action، از سوئیچ قطع صدا برخوردار است، آیفون SE 4 نیز به این سوئیچ (البته کوچکتر از آنچه که در آیفون ۱۴ دیده می‌شود) مجهز شده است. هیچ تغییری در اندازه دکمه های تنظیم صدا و پاور دیده نمی‌شود.

ماکت های آیفون اس ای ۴ و اس ای ۴ پلاس

همچنین تصویری از ماکت آیفون SE 4 پلاس با صفحه نمایش بزرگتر منتشر شده است. چنین مدلی قبلاً توسط اپل ارائه نشده بود و در مقایسه با صفحه نمایش ۶.۱ اینچی آیفون SE 4، آیفون SE 4 پلاس با نمایشگر ۶.۵ اینچی به دست کاربران خواهد رسید. ما تاکنون چیزی درباره این مدل نشنیده بودیم. طبق گزارش های منتشر شده، اپل هنوز تصمیم نگرفته که آیا می‌خواهد دو نسخه از iPhone SE 4 را ارائه کند یا نه. در ادامه نگاهی به مشخصات SE 4 استاندارد با نمایشگر ۶.۱ اینچی خواهیم انداخت.

ماکت iPhone SE 4

ماکت iPhone SE 4

مشخصات iPhone SE 4 

این گوشی علاوه بر داشتن یک پنل ۶.۱ اینچی OLED (که آیفون SE 4 را به اولین نسخه SE دارای صفحه نمایش OLED تبدیل می‌کند)، از تراشه اپل A18 برخوردار است. این چیپست با استفاده از فناوری ۳ نانومتری (N3E) کمپانی TSMC ساخته شده و همین تراشه در آیفون ۱۶ و ۱۶ پلاس نیز استفاده شده است.

مطابق با گزارش منبع، دوربین اصلی موجود در قاب پشتی iPhone SE 4 وضوح ۴۸ مگاپیکسلی خواهد داشت. این دستگاه احتمالاً اولین آیفونی است که به مودم 5G ساخت خود اپل مجهز می‌شود. آیفون ۱۴ از مودم اسنپدراگون X65 برخوردار بود.

ماکت iPhone SE 4

انتظار می‌رود آیفون SE 4 در سه ماهه اول سال ۲۰۲۵ وارد بازار شود. احتمالاً این دستگاه با ۸ گیگابایت حافظه رم به دست کاربران خواهد رسید که نشان‌دهنده وجود هوش مصنوعی اپل در این گوشی هوشمند است.

آیفون SE 3 با قیمت پایه ۴۲۹ دلار عرضه شد. اما با توجه به افزایش رم و وجود سایر ویژگی های جدید، می‌توانیم انتظار افزایش قیمت جانشین این تلفن هوشمند را داشته باشیم. البته اپل می‌تواند قیمت iPhone SE 4 را زیر ۵۰۰ دلار نگه دارد.

تصویر لو رفته از قاب iPhone SE 4 اپل اطلاعات جالبی به ما می‌دهد

نظر شما چیست؟

source

توسط wikiche.com