جنیفر بیلی، معاون بخش اپل پی و اپل والت در اپل، به مرور یک دهه‌ای از بهبود زندگی کاربران با اپل پی پرداخته و از روش‌های جدید پرداخت با اپل پی، از جمله پاداش‌ها و پرداخت‌های قسطی، صحبت می‌کند.

هنگامی که ۱۰ سال پیش سفر خود با اپل پی را آغاز کردیم، یک فرصت منحصر به فرد دیدیم تا با بهره‌گیری از سخت‌افزار و نرم‌افزار اپل تأثیر مهمی بر سلامت مالی و زندگی مشتریانمان بگذاریم. از همان ابتدا، دنیایی را تصور کردیم که در آن می‌توانید با آیفون خود به‌راحتی برای هر چیزی از مواد غذایی گرفته تا بلیط قطار، به صورت حضوری و آنلاین، در سراسر جهان پرداخت کنید – در حالی که اطلاعات شخصی و مالی شما ایمن و خصوصی باقی می‌ماند.

امروز، اپل پی توسط صدها میلیون مصرف‌کننده در ۷۸ بازار مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ در هنگام پرداخت در میلیون‌ها وب‌سایت و اپلیکیشن، در ده‌ها میلیون فروشگاه در سراسر جهان، و با پشتیبانی بیش از ۱۱,۰۰۰ بانک و شرکای شبکه. هر روز از مشتریان می‌شنویم که چقدر از سهولت، امنیت و حفاظت از حریم خصوصی اپل پی در زندگی روزمره خود لذت می‌برند، و چقدر از استفاده از آن در دستگاه‌های مختلف از جمله آیفون، اپل واچ، آیپد و مک راضی هستند.

یکی از خاطرات اولیه من از تأثیر مثبت اپل پی بر زندگی مصرف‌کنندگان، زمانی بود که اپل پی را برای حمل و نقل در توکیو راه‌اندازی کردیم، که توسط میلیون‌ها مسافر هر روز استفاده می‌شود. با تحسین تماشاکردم که مردم به سرعت آیفون یا اپل واچ خود را برای پرداخت در هنگام عبور از گیت‌ها استفاده می‌کنند – بدون نیاز به جستجو برای پول نقد، کارت‌ها یا سکه‌ها در کیف پولشان یا حتی باز کردن یا روشن کردن دستگاهشان. این مثال خوبی است از تجربه بی‌نقص و امن اپل پی که راحتی و آرامش خاطر را به مصرف‌کنندگان در سراسر جهان ارائه می‌دهد، چه در حال رفت و آمد به محل کار، خرید آنلاین یا دریافت قهوه صبحگاهی خود باشند.

ما می‌دانیم که چقدر برای مشتریان مهم است که احساس امنیت کنند و به این باور داشته باشند که تراکنش‌های مالی آن‌ها هنگام پرداخت خصوصی است. به همین دلیل است که همیشه در تلاش هستیم تا از مصرف‌کنندگان محافظت کنیم، در حالی که به بانک‌ها اجازه می‌دهیم تا کمترین میزان کلاهبرداری را برای تراکنش‌های اپل پی تجربه کنند. همچنین به همین دلیل است که اپل پی به گونه‌ای طراحی شده تا اطلاعات شخصی و مالی حساس کاربران، مانند شماره کارت آن‌ها، هرگز با فروشندگان به اشتراک گذاشته نشود. مشتریان ما به این اعتماد دارند که وقتی در هر جایی از اپل پی استفاده می‌کنند، می‌توانند مطمئن باشند که پرداخت‌های آن‌ها محافظت شده است.

با نگاهی به آینده اپل پی، ما هیجان‌زده‌ایم که روش‌های بیشتری را برای پرداخت به کاربران ارائه دهیم، از جمله گزینه‌هایی برای بازخرید پاداش‌ها و دسترسی به وام‌های قسطی از طریق صادرکنندگان وام‌دهندگان مجهز به اپل پی، درست در هنگام پرداخت با اپل پی آنلاین و درون اپلیکیشن در آیفون و آیپد. این به مصرف‌کنندگان انعطاف بیشتری در نحوه پرداخت با تجربه ساده و قابل‌اعتماد اپل پی که از قبل می‌شناسند و دوست دارند، می‌دهد. همچنین به صادرکنندگان و وام‌دهندگان مجهز به اپل پی روش‌های جدیدی برای ارتباط با مشتریان خود ارائه می‌دهد و پاداش‌ها و پیشنهادات قسطی آن‌ها را حتی بیشتر در دسترس قرار می‌دهد.

علاوه بر پرداخت‌ها، ما در حال پیشبرد چشم‌انداز گسترده‌تر خود هستیم تا کیف‌های فیزیکی کاربران را با یک کیف دیجیتال آسان، امن و خصوصی – اپل والت – جایگزین کنیم. امروز، کاربران می‌توانند به راحتی و با امنیت بلیط‌های رویدادهای موردنظر، کارت‌های حمل و نقل، کلیدها، کارت‌های شناسایی دولتی و موارد دیگر را به اپل والت اضافه و دسترسی داشته باشند. و ما همیشه به دنبال راه‌های جدیدی هستیم تا استفاده از اپل والت را راحت‌تر کرده و امنیت و آرامش خاطر بی‌نظیری را به کاربران ارائه دهیم.

دهه گذشته یک سفر شگفت‌انگیز بود و ما از این‌که افراد زیادی در سراسر جهان از تجربه‌ای که اپل پی و اپل والت ارائه می‌دهند لذت می‌برند، هیجان‌زده هستیم. بی‌صبرانه منتظرم تا ببینم ده سال آینده چه چیزی در انتظار ما دارد. — جنیفر بیلی، معاون بخش اپل پی و اپل والت در اپل

روش‌های بیشتر برای پرداخت با اپل پی

با iOS 18، کاربران واجد شرایط اکنون می‌توانند گزینه‌های وام قسطی از Affirm در ایالات متحده و از Monzo Flex در بریتانیا را هنگام پرداخت با اپل پی آنلاین و درون اپلیکیشن در آیفون و آیپد دریافت کنند. از امروز، کاربران واجد شرایط در ایالات متحده و بریتانیا همچنین گزینه‌های پرداخت انعطاف‌پذیر Klarna را درست در هنگام پرداخت آنلاین و درون اپلیکیشن با اپل پی روی آیفون و آیپد دریافت خواهند کرد.

در آینده، کاربران همچنین قادر خواهند بود تا گزینه‌های پرداخت قسطی را از کارت‌های اعتباری یا نقدی واجد شرایط هنگام خرید آنلاین با اپل پی در ایالات متحده از طریق Citi، Synchrony و صادرکنندگان واجد شرایط اپل پی با Fiserv دریافت کنند؛ در استرالیا با ANZ؛ در سنگاپور با DBS؛ در اسپانیا با CaixaBank؛ و در بریتانیا با HSBC، NewDay و Zilch، و صادرکنندگان بیشتری که به دنبال آن خواهند آمد. کاربران در کانادا نیز در آینده به گزینه‌های پرداخت انعطاف‌پذیر Klarna در هنگام پرداخت با اپل پی آنلاین و درون اپلیکیشن در آیفون و آیپد دسترسی خواهند داشت.

علاوه بر این، با iOS 18 و iPadOS 18، کاربران اپل پی در ایالات متحده اکنون می‌توانند پاداش‌های خود را با کارت‌های اعتباری Discover واجد شرایط هنگام پرداخت آنلاین و درون اپلیکیشن با اپل پی روی آیفون و آیپد بازخرید کنند. در آینده، کاربران همچنین قادر خواهند بود تا پاداش‌های خود را برای خریدهای با اپل پی در ایالات متحده با Synchrony و صادرکنندگان واجد شرایط اپل پی با Fiserv و FIS، و در سنگاپور با DBS بازخرید کنند، با صادرکنندگان بیشتری که به دنبال آن خواهند آمد.

اکنون کاربران می‌توانند به اپل پی در مرورگرهای وب و کامپیوترهای شخص ثالث نیز دسترسی داشته باشند. در هنگام پرداخت، کاربران با استفاده از آیفون یا آیپد خود کدی را اسکن کرده و سپس می‌توانند با استفاده از اپل پی روی آیفون یا آیپد خود به‌صورت امن پرداخت را تکمیل کنند.

source

توسط wikiche.com