رنگبندی آیکو 13 رسما تایید شد. این گوشی هوشمند با تراشه تازه وارد اسنپدراگون 8 الیت، باتری بزرگ 6150 میلی‌آمپرساعتی و رنگبندی متنوع از راه می‌رسد.

به گزارش gizmochina، آیکو پرچمدار جدیدش را برای عرضه آمده می‌کند. تراشه تازه وارد اسنپدراگون 8 الیت، که تولیدکنندگان معروف برای استفاده از آن با یکدیگر رقابت می‌کنند، در گوشی جدید آیکو نیز وجود دارد. طراحی مسطح این گوشی هوشمند ظاهری شیک و مدرن را در اختیار کاربرن قرار می‌دهد.

راهنمای خرید تکراتو

رنگبندی آیکو 13

جیا جینگ‌دونگ، نایب‌رییس ویوو، با انتشار پستی در ویبو کاربران را با برخی از مشخصات آیکو 13 آشنا کرده است. وجود تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 الیت، بهبودهای قابل‌توجهی را در عملکرد CPU، GPU و NPU ارائه می‌دهد. در واقع وجود این تراشه نوید عملکردی روان و قدرت پردازشی سریع را به کاربران می‌دهد.

رنگبندی آیکو 13 رسما تایید شد

یکی دیگر از شگفتی‌های این گوشی هوشمند، چیپ بازی (توسعه‌یافته توسط ویوو) به نام Q2 است که از وضوح بافت 2K هم‌سطح پی‌سی و نرخ تجدید 144 فریم‌برثانیه در بازی‌ها پشتیبانی می‌کند. آیکو برای اینکه پرچمدار جدیدش عملکرد پایداری هنگام اجرای برنامه‌های سنگین ارائه کند، آن را به یک سیستم پیشرفته پراکنش حرارت با گرافن چندلایه و یک خنک‌کننده VC بزرگ 7K مجهز کرده است.

یک پنل OLED تخت 6.82 اینچی با وضوح 2K و نرخ نوسازی 144 هرتز به همراه یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند است. یک باتری بزرگ 6150 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ 120 واتی انرژی آن را تامین می‌کند. گوشی جدید ویوو آخرین نسخه رابط کاربری OriginOS 5 را اجرا می‌کند.

انتظار می‌رود آیکو 13 در چهار رنگ سبز، سفید، مشکی و خاکستری هفته اول دسامبر روانه بازار هند شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره رنگبندی آیکو 13 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

source

توسط wikiche.com